فضای هیات بایدآرامبخش ، صمیمی و دوستانه باشد
فضای هیات بایدآرامبخش ، صمیمی و دوستانه باشد
رییس اداره ورزش و جوانان مشهد در دیدار با رییس و اعضای هیات اسکیت مشهد مطرح کرد:

به گزارش حاشیه ورزش

خروشی- از برنامه های روسای هیات مشهد به طور تمام قد حمایت خواهیم کرد و معتقدم با مذاکره و گفت و گو در فضای امن اختلافات سلیقه ای را حل و فصل خواهیم کرد و از نخبگان ورزش مشهد حمایت می کنیم. رییس اداره ورزش و جوانان مشهد در دیدار با رییس و اعضای هیات اسکیت مشهد با بیان این مطلب گفت: چاره جویی،رفع اختلافات و توسعه ورزش در سطح مشهددر فضایی صمیمی و آرامبخش عملی است.
محمد رضتا سعیدی در خصوص تقاضای رییس هیات اسکیت مشهد در خصوص دراختیار گذاشتن دفتری برای هیات قول مساعد داد.
وی در خصوص اختلافات سلیقه ای که در میان روسای هیات های استان و مشهد بوجود آمده است گفت: تلاش خواهیم کرد در فضایی صمصمی و دوستانه این اختلافات را رفع کنیم و در جهت توسعه ورزش مشهد و استان بکوشیم .
سعیدی با اشاره به مشکلات در خانواده اسکیت یادآور شد: فضای رفاقت را باید توسعه داد و سیاست های ورزش در میان روسای هیات هاحول یک محور و در راستای اعتلای ورزش استان باید حرکت کند.
رییس اداره ورزش و جوانان مشهد تصریح کرد:معتقدم خانواده اسکیت نباید در جریان اختلافات سلیقه ای روسای هیات زیان ببیند.باید در راستای حل اختلافات راهکار مناسب اتخاذ شود.
احمد صالح نژاد معاون اداره ورزش و جوانان مشهد در این نشست تصریح کرد: این دیدارها را به فال نیک می گیریم و امیدواریم در فضایی دوستانه و صمیمی در جهت اعتلای ورزش مشهد و در نهایت قهرمانی در سطح استان کوشا و ساعی عمل کنیم.
وی خاطر نشان کرد: هیات های مشهد نباید تبدیل به مستعمره هیات های استان قرار گیرند وحاشیه ها در هیات ها چشم انداز خوبی ندارد و متاسفانه در بلند مدت منجر به بروز اختلافات خواهد شدو در این خصوص باید در چارجوب قوانین و مقررات راهکار های مناسب اتخاذ شود.
درابتدای این دیدار محمد رضا حسینی رییس هیات اسکیت مشهد به شرح برنامه های هیات در باره اوقات فراغت؛سناسایی استعدادهادر حاشیه شهر مشهد؛رفع اختلافات وهمچنین برنامه هایی در خصوص اجرای مسابقات و جذب حامیان مالی پرداخت. و خواستار در اختیار گذاشتن دفتری برای انجام امور اداری هیات شد.