فعالیت دوباره فوتبال هفت نفره پس از 2 سال بلاتکلیفی
فعالیت دوباره فوتبال هفت نفره پس از 2 سال بلاتکلیفی

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره از فعالیت دوباره این تیم پس از ۲ سال دوری از مسابقات خبر داد. امین الله مانی در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: پس از لغو مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره در اسپانیا، به منظور حفظ آمادگی بازیکنان و رها نشدن آنها پس از برگزاری دو […]

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره از فعالیت دوباره این تیم پس از ۲ سال دوری از مسابقات خبر داد.

امین الله مانی در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: پس از لغو مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره در اسپانیا، به منظور حفظ آمادگی بازیکنان و رها نشدن آنها پس از برگزاری دو مرحله اردوی استعدادیابی، سعی کردیم اولین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره را با حضور ۳۰ ورزشکار در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار تا این تیم را پس از ۲ سال بلاتکلیفی دوباره احیا کنیم.

وی درباره برگزاری تورنمنت دوستانه چهارجانبه فوتبال هفت نفره به میزبانی ایران در کیش گفت: برای برگزاری این تورنمنت مشکل خاصی وجود ندارد و حتی مجوز برگزاری را از فدراسیون جهانی دریافت کردیم، تنها مشکل عدم اعلام آمادگی تیم های خارجی به خاطر شرایط کرونا است. ما منتظر اعلام آمادگی تیم های خارجی هستیم تا مسابقات دوستانه چهارجانبه را مهرماه در کیش برگزار کنیم.

الله مانی تصریح کرد: برای این که فوتبال هفت نفره دوباره رها نشود سعی بر این است که در هر ماه یک اردوی آمادگی و دیدارهای تدارکاتی با باشگاه های مختلف داشته باشیم تا با گزینش ۲۰ بازیکن برتر، آنها را برای رویدادهای آینده آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان خاطرنشان کرد: برای مطرح شدن دوباره تیم فوتبال هفت نفره در آسیا و جهان، به دنبال آن هستیم با جذب اسپانسر و با حمایت انجمن فوتبال و فدراسیون جانبازان و معلولان تا پایان سال اردوهای منظمی داشته باشیم تا تیم خوبی را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۲ آماده کنیم.