فلورنتینو پرز حرف آخر را در مورد آنچلوتی زد
فلورنتینو پرز حرف آخر را در مورد آنچلوتی زد
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، دوست ندارد یک کلمه هم از احتمال جدایی کارلو آنچلوتی بشنود.

به گزارش حاشیه ورزش

رئال مادرید امشب توانست با پیروزی 2-1 برابر اوساسونا برای بیستمین بار فاتح کوپا دل ری شود. این ششمین جام رئال با کارلو آنچلوتی در دو سال گذشته است و به این ترتیب رئال به همه جام‌های ممکن با مربی ایتالیایی دست یافت. از قرارداد کارلتو یک سال دیگر باقی مانده ولی شایعات در مورد جدایی او زیاد است.

در پایان بازی فلورنتینو پرز در مورد ادامه کار با آنچلوتی گفت: «به آنچلوتی اجازه جدایی بدهیم؟ من حتی نمی‌خواهم در این مورد یک کلمه هم بشنوم. او یک سال دیگر قرارداد دارد و ما از او بسیار راضی هستیم.»

پرز در مورد فینال گفت: «فینال سخت و جذابی بود. مسیر ما از کاسرنیو شروع شد که بازی را برای ما سخت کرد. سپس ویارئال، اتلتیکو و بارسا را کنار زدیم. امشب اوساسونا تا ثانیه پایانی جنگید و روح و جانش را در میدان گذاشت. باید به این تیم تبریک بگویم که رقیبی شایسته در فینال بود.»

پرز در مورد رودریگو و وینیسیوس گفت: «رودریگو بازیکن بسیار خوبی است که هنوز سال‌های زیادی را پیش رو دارد. او به ما در ادامه بسیار کمک خواهد کرد. از رودریگو رضایت کامل داریم و هواداران نیز دوستش دارند. وینیسیوس در پست خودش بهترین بازیکن دنیاست و مهارش دشوار است. روی او زیاد هم خطا می‌کنند ولی در هر بازی یا گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد. متاسفانه او زیاد هم کارت می‌گیرد و این رفتار داوران با او را درک نمی‌کنم. باید از بازیکنان تکنیکی مثل وینی در زمین بیشتر محافظت شود.»

دیدار حساس برابر سیتی: «وقتی برای استراحت نداریم و باید همه توانمان را برای بازی با سیتی بگذاریم. نمی‌دانم چه کسی این تقویم را تعیین کرده و معتقدم باید از این همه فشردگی جلوگیری کرد.»