فوتبالیست‌های نابینا سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب می‌کنند؟
فوتبالیست‌های نابینا سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب می‌کنند؟
تیم ملی فوتبال نابینایان در حالی به مسابقات جهانی بیرمنگام انگلیس اعزام شد

به گزارش حاشیه ورزش در ارزیابی از وضعیت تیم فوتبال نابینایان و کم‌بینایان برای شرکت در مسابقات جهانی بیرمنگام انگلیس اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود که تیم ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های برزیل (قهرمان پارالمپیک ریو و توکیو)، مکزیک و مراکش (سوم پارالمپیک توکیو) هم‌گروه است که برای صعود از گروه خود کار بسیار سختی را پیش رو داریم. البته با جوانگرایی که در تیم انجام دادیم ناامید نیستیم و تلاش بر این است که با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان بهترین بازی خود را ارایه دهیم تا سهمیه را دوباره از دست ندهیم.

او درباره علت خط خوردن بهزاد زاد علی اصغر، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال نابینایان از تیم ملی اظهار کرد: برای این که بتوانیم بهترین عملکرد را در انگلیس داشته باشیم سعی کردیم تنها کسانی را به تیم ملی دعوت کنیم که از نظر شرایط روحی و روانی، انگیزشی و فنی آماده شرکت در این مسابقات باشند که متاسفانه زاد علی اصغر چنین شرایطی را برای حضور در تیم ملی نداشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان خاطرنشان کرد: دوره قبل با وجود این که نایب قهرمان آسیا شدیم و سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کردیم اما متاسفانه کمیته ملی پارالمپیک این تیم را اعزام نکرد، امیدوارم این دوره با وجود این که کار سختی را پیش‌رو داریم آخرین شانس حضورمان را در پارالمپیک از دست ندهیم.

فلفلی در پایان با اشاره به اولین بازی ایران برابر مکزیک، قهرمان پارالمپیک توکیو، افزود: برای آماده‌سازی تیم فوتبال نابینایان ۹ مرحله اردو پشت سر گذاشتیم و تیم در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برد، هر چند عبور از سد تیم مکزیک به راحتی امکان‌پذیر نیست اما برای رسیدن به هدف پیش‌بینی شده با تمام توان رقابت خواهیم کرد تا برتری خود را در جهان ثابت کنیم.

منبع :ایسنا 

  • منبع خبر : ایسنا