فوتبالیست های ناشنوا به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه المپیک
فوتبالیست های ناشنوا به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه المپیک

مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از حضور ۷ تیم در مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان خبر داد و گفت: به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در رقابتهای انتخابی المپیک در کیش هستیم. بیژن ذوالفقار نسب در گفت و گو با حاشیه ورزش با اشاره به برگزاری آخرین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در […]

مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از حضور ۷ تیم در مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان خبر داد و گفت: به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در رقابتهای انتخابی المپیک در کیش هستیم.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت و گو با حاشیه ورزش با اشاره به برگزاری آخرین اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در کیش برای شرکت در انتخابی المپیک، اظهار کرد: رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان از ۱۱ خرداد در کیش برگزار می شود که آخرین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال برای شرکت در این رقابت ها از پنجم خرداد با حضور ۲۲ بازیکن در کیش برگزار می شود.

وی گفت: این مسابقات با حضور تیم های عراق، افغانستان، ازبکستان، کره جنوبی، تایلند، مالزی و ایران برگزار خواهد شد که تیم های عراق و کره جنوبی اصلی ترین حریفان ایران در انتخابی المپیک هستند.

ذوالفقارنسب در ارزیابی از وضعیت بازیکنان ایران برای کسب سهمیه و عنوان قهرمانی در انتخابی المپیک افزود: برای شرکت در انتخابی المپیک، فوتبالیست های ناشنوا تاکنون ۶ مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتند و از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و انگیزه بالایی برای قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در این مسابقات دارند.

وی با بیان این که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی در کیش فراهم شده است، گفت: برای این که تیم ها از نظر شرایط کرونا دغدغه‌ای برای شرکت در مسابقات نداشته باشند از تمام تیم ها در بدو ورود تست کرونا گرفته خواهد شد تا مشکلی برای برگزاری مسابقات فوتبال انتخابی المپیک نداشته باشیم.

ذوالفقارنسب در پایان گفت: برای آماده سازی تیم فوتبال ناشنوایان جهت شرکت در انتخابی المپیک، طی ۲ ماه اخیر زحمات زیادی کشیده شده که امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی به این زحمات پاسخ مثبت بدهند و شرایط حضورشان را در المپیک برزیل فراهم کنند.