فوتبال مشهد نیاز به نما دارد
فوتبال مشهد نیاز به نما دارد
علی اصغر جانداری هافبک میانی و هادی قرایی دفاع راست تیم فوتبال ابومسلم در قاب عکس خاطرات .در کنار هم که باشند خاطرات فراوانی نقل میشود

به گزارش حاشیه ورزش

خروشی- از بازی های خارج از خانه ؛پیروزی ها و ناکامی ها همه و همه که روزگاری برای کسب نتیجه می جنگیدند حال در دوران پیری دست همدیگر را به گرمی می فشارند و خاطرات گذشته را با هم ورق می زند .فوتبال شیرینی ها و تلخی‌ها بسیار دارد.
بازیکنان دهه ۴۰ تیم فوتبال ابومسلم این روزها چراغ خاموش در کسوت مربی تجربیات و دانش خود را در اختیار جوانان می گذارند.
اصغر جانداری در باره انتخاب رییس هیات فوتبال استان گفت:به نظر فرد مهم نیست بلکه جایگاه مدیریت وشخصیت اجتماعی وی کارساز و نقش آفرین است سکاندار فوتبال استان ضرورت نداردعکس ورزشی با پوشش و لباس باشگاهی داشته باشد. . بلکه باید شخصت و اعتبار اجتماعی و توان جذب سرمایه داشته باشد معتقدم با این شرایط فعلی فوتبال استان سالیانی باید بگذرد تا فوتبال به دوران اوج و درخشان خود دست یابد.روزگاری سبزوار؛بجنورد؛بیرجند تیم های شایسته و بسیار خوبی داشتند .
مربی سابق تیم ابومسلم در ادامه می گوید:فوتبال خراسان ریشه؛ساختار و زیر بنا دارد نیاز به نما بیشتر احساس میشود.بازیکنان جوان و نوجوان بسیاری در حد و اندازه های تیم های لیگی در مشهد داریم اما نیاز به چتر حمایتی دارند.فوتبال مشهد نیاز به پدر دارد تا این سرمایه ها را کنار هم بچینید .
وی در پاسخ به این سوال که رای شما برای انتخاب رییس هیات فوتبال خراسان چیست؟گفت:: از نظر شخصی احساس میکنم داوران از نظر مدیریتی با توجه به اینکه قانون‌مدار هستند و در طول دوران داوری مدیریت اجرایی را پاس می کنند شایستگی سکانداری هیات فوتبال استان را دارند اما مهمتر جذب سرمایه و اعتبارات مالی است تا در دستجات لیگ حضوری فعال داشته و انگیزه جوانان فوتبالی را افزایش دهیم اینگونه شور و نشاط به فوتبال بازخواهد گشت.
هادی قرایی دیگر بازیکن صاحب نام باشگاه ابومسلم در باره ریاست هیات فوتبال استان میگوید: فوتبال به نظر من نیاز به مدیری دلسوخته ومتمول دارد تا دغدغه مالی اندیشه ها و تفکرات ساختاری و تیم داری را بدون هیچ گونه دغدغه ای مدیریت کند تا مردم و جوانان با فوتبال و استادیوم ورزشی آشتی کنند حیف است که ما بزرگترین و با کیفیت ترین زمین های چمن(امام رضا«ع»و ثامن) را داشته باشیم اما تیمی مطرح در لیگ های کشور نداشته باشیم این موضوع فوتبال مشهد را به تعطیلی کشانده است امیدوارم سکاندار هیات فوتبال در اولین قدم به تقویت تیم های لیگ استان در سطح کشور فکر کند