فوری: پایان یافتن کار منصوریان در آلومینیوم اراک
فوری: پایان یافتن کار منصوریان در آلومینیوم اراک
باشگاه آلومینیوم اراک تصمیم به تمدید قرارداد با علیرضا منصوریان نگرفت.

به گزارش “حاشیه ورزش “، هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم اراک روز سه‌شنبه تشکیل جلسه داد که در آن سعید عباسی، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره این باشگاه از سمت خود برکنار شد و منصور قنبرزاده نیز که حدود ۲ هفته قبل وارد هیئت شده بود، از سمت خود استعفاء کرد.

 

همچنین علیرضا منصوریان پس از اینکه در شروع فصل هدایت تراکتور را برعهده داشت، از هفته هفدهم لیگ بیستم سرمربی آلومینیوم اراک شد و در نهایت فصل را با رتبه یازدهم به پایان رساند.

 

در شرایطی که به نظر می‌رسید آلومینیوم برای ادامه همکاری با منصوریان مشکل خاصی نداشته باشد، اما با طولانی شدن پروسه توافق طرفین مشخص شد حضور این مربی در اراک قطعی نشده و احتمال تغییر روی نیمکت آلومینیوم وجود دارد.

 

 

 

با وجود حواشی و حرف و حدیث های بسیار و بی خبری سه عضو هیأت مدیره آلومینیوم از تمدید قرارداد منصوریان، روز گذشته خبر تمدید قرارداد این مربی تمدید شد؛ اتفاقی که خود منصوریان هم آن را تایید کرد  ولی این پایان کار نبود و هیئت مدیره کارخانه و باشگاه آلومینیوم تصمیم نهایی خود را در مورد سرمربی فصل گذشته‌اش اتخاذ کرد.

 

بر اساس تصمیم نهایی باشگاه آلومینیوم اراک ادامه همکاری با منصوریان و تمدید قرارداد او منتفی شده و این باشگاه به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب خواهد کرد.