فکر نمی‌کردم آقا یحیی به من بازی بدهد
فکر نمی‌کردم آقا یحیی به من بازی بدهد
هافبک جوان پرسپولیس گفت: فکرش را نمی‌کردم که آقایحیی در تبریز مقابل آن همه تماشاگر از من استفاده کند اما واقعا از توجه و اعتماد ایشان تشکر می‌کنم.

به گزارش حاشیه ورزش میلاد سورگی هافبک جوان پرسپولیس که به تازگی با تشخیص سرمربی پرسپولیس با این تیم قرارداد پنج‌ساله امضا کرده، اولین بازی رسمی خودش را با پیراهن پرسپولیس مقابل تراکتور انجام داد. بازیکنی که معتقد است تیمش از هر لحاظ مستحق برد و کسب سه امتیاز مقابل تیم تراکتور بوده و سه امتیاز حساس را در راه تکرار موفقیت کسب کرده است.

بازی مقابل تراکتور به لحاظ فنی چگونه بود؟
بازی سختی بود اما ما واقعا از هر نظر استحقاق برد را داشتیم و در شرایطی که تیم حریف به معنای واقعی از تمام ظرفیت میزبانی‌اش استفاده می‌کرد ما باز هم تیم برتر میدان بودیم. بازی را با توپ پر آغاز کردیم و در همان ده پانزده دقیقه اول می‌توانستیم به گل برسیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد. بعد از آن بازی تا حدودی متعادل شد اما بعد از دقایقی باز هم ما بازی را در اختیار گرفتیم و انصافا موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم و از هر نظر برای برد مقابل تراکتور مستحق پیروزی بودیم.

حضور ۵۰هزار تماشاگر به لحاظ روانی روی بازیکنان تیمتان تأثیری نداشت؟!
به هر حال کمی تأثیرگذار بود اما این هم یک موضوع مهم است که خوشبختانه در تیم ما بازیکنان جام‌جهانی‌بازی‌کرده و باتجربه زیادی حضور دارند از این رو دچار هیچ مشکلی نشدند و به لحاظ روانی و سایر موارد هم غافل‌گیر نشدند و با تمام وجود بازی کردند تا سه امتیاز شیرین و سخت را از خارج از خانه کسب کنیم.

در رابطه با گل سعید صادقی که با اشتباه عجیب دروازه‌بان تراکتور نصیب هافبک تیمتان شد چه نظری داری؟
درست است که دروازه‌بان آن‌ها اشتباه کرد و دروازه‌شان خالی شده بود اما به هر شکلی که بود سعید صادقی هم در شرایطی که زاویه تنگ شده بود در آن شرایط گل حساس و سه امتیازی بازی را به ثمر رساند و خونسرد و حرفه‌ای به توپ ضربه زد تا به گل برسیم.

برای بازگشت از تبریز به دلیل ازدحامی که وجود داشت دچار مشکل نشدید؟
یکی دو ساعت صبر کردیم تا ورزشگاه کاملاً تخلیه شود و ساعت یک بامداد راهی تهران شدیم و به تهران برگشتیم.

با وجود این‌که شش امتیازی هستید اما به لحاظ تفاضل گل فعلا تیم سوم جدول هستید!
شرایط ما واقعا از لحاظ فنی خیلی خوب است و انصافا بچه‌ها از جانشان مایه می‌گذارند به همین دلیل هم دو بازی سختمان را در دو هفته اول بردیم که خیلی حایز اهمیت است. فعلا کسب سه امتیازها خیلی مهم است که ما در این فاز که مهمترین مسأله است عالی کار می‌کنیم و ان‌شاءالله با ادامه این روند به صدر هم می‌رسیم.

در مقابل تراکتور در دقایقی که به بازی آمدی به‌عنوان هافبک دفاعی بازی کردی؟
نه من و محمد عمری به‌عنوان مهاجم بازی کردیم. پستی که باید دوندگی بالایی در آن انجام می‌دادم.

فکرش را می‌کردی اولین بازی رسمی خودت را مقابل تراکتور بازی کنی؟
نه واقعا فکرش را نمی‌کردم که آقایحیی در تبریز مقابل آن همه تماشاگر از من استفاده کند اما واقعا از توجه و اعتماد ایشان تشکر می‌کنم. نکته‌ای که قوت قلب بالایی به من می‌بخشد و روحیه‌ام را در پرسپولیس بسیار بالا برد.

در رابطه با بازی‌تان مقابل ذوب‌آهن چه صحبتی دارید؟
من بازی سپاهان مقابل ذوب‌آهن را دیدم؛ دیداری که به نظرم سپاهان سخت از سد تیم ذوب‌آهن گذشت. با وجود این ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و حتما در مقابل تیم ذوب‌آهن هم مانند بقیه بازی‌هایمان فقط برای کسب سه امتیاز به مصاف حریف می‌رویم.

در این بازی ممکن است هوادارانتان هم در ورزشگاه حضور داشته باشند؟
بی‌صبرانه منتظر حضور هوادارانمان هستیم. ان‌شاءالله که آن‌ها هم بیایند تا با حمایت آن‌ها تیم ذوب‌آهن را شکست دهیم و ان‌شاءالله در اولین حضورشان در این فصل به نوعی جشن سه‌گانه فصل قبل‌مان را هم بگیریم.

در مورد رضا خدادادی همبازی خودت چه صحبتی ‌داری که رباطش پاره شد، با او تماسی داشتی؟
یک بار به رضا زنگ زدم که جواب نداد. فکر کنم درگیر کارهای عملش است.

منبع : خبر ورزشی 

  • منبع خبر : خبر ورزشی