قایدی، مبهم‌ترین بازیکن کنونی استقلال
قایدی، مبهم‌ترین بازیکن کنونی استقلال
وضعیت مهدی قایدی با استقلال هنوز روشن نشده است.

به گزارش حاشیه ورزش، مهدی قایدی بدون تردید ستاره استقلالی ها در لیگ بیستم بوده است. مهاجم تکنیکی آبی پوشان در رقابت های گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته و کار به جایی رسیده که برخی باشگاه های خارجی به دنبال جذب او هستند.

بحث لژیونر شدن قایدی از مدت ها قبل مطرح بوده اما هنوز این اتفاق نیفتاده و حالا در پایان فصل این مهاجم بدش نمی آید به خارج از کشور برود. البته موضوع اصلی این است که قایدی با استقلال قرارداد دارد و اگر بخواهد به تیم دیگری برود باید رضایت باشگاه را بگیرد.

درباره قایدی فرهاد مجیدی چندی قبل اعلام کرد اگر بتواند مهاجمی توانمند مثل قایدی را به خدمت بگیرد حاضر است اجازه جدایی به این بازیکن بدهد اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

روز گذشته پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال نیز اعلام کرد درباره وضعیت قایدی هنوز تصمیم گیری نشده و شرایط او نامشخص است.

از این رو قایدی فعلا منتظر مانده تا باشگاه برای جذب نفرات مورد نظر فرهاد مجیدی و به خصوص جذب یک مهاجم خوب اقدام کند و در صورتی که این اتفاق بیفتد او با دریافت رضایتنامه از جمع آبی پوشان جدا شود. قایدی خودش هم بدش نمی آید که فوتبالش را خارج از کشور ادامه بدهد اما باید دید آیا او اجازه جدایی پیدا می کند یا خیر.

  • منبع خبر : ورزش سه