قرارداد با پدیده مانع پرسپولیسی‌ شدن نعمتی
قرارداد با پدیده مانع پرسپولیسی‌ شدن نعمتی
مدافع جوان پدیده مشهد بار دیگر با مانع قرارداد با این باشگاه برای حضور در پرسپولیس مواجه است.

به گزارش حاشیه ورزش، علی نعمتی مدافع جوان پدیده مشهد که از دوره برانکو ایوانکوویچ و بعد از آن یحیی گل محمدی موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته، در این فصل نیز گزینه اصلی خط دفاعی سرخپوشان تهران محسوب می‌شود.

یحیی گل محمدی که سابقه حضور در پدیده مشهد را در کارنامه دارد، با توجه به شناختی که از این مدافع دارد، در لیست خود نام او را برای جذب در نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است. این در حالیست که این بازیکن همانند فصول گذشته با مشکل قرارداد با پدیده و دریافت رضایتنامه مواجه شده است.

از قرارداد نعمتی با پدیده مشهد یک فصل دیگر باقی مانده است و این در حالیست که پرسپولیس امروز با علیرضا ابراهیمی به توافق نهایی دست یافت و قرارداد این مدافع را به ثبت رساند. باید دید نعمتی نیز قادر خواهد بود مشکل دریافت رضایتنامه خود را با پدیده حل کند و راهی تهران شود یا خیر.

با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس و حضور این بازیکن در لیگ قطر و تیم الاهلی، اکنون پرسپولیس سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی و علیرضا ابراهیمی را بعنوان مدافع میانی در اختیار دارد و به نظر می‌رسد برای تقویت آن اقدام به جذب یک مدافع دیگر در این فرصت کند.

  • منبع خبر : ورزش سه