قریشی: اینجا پنجاه و دو سال سابقه لیگ برتری داریم!
قریشی: اینجا پنجاه و دو سال سابقه لیگ برتری داریم!
مدافع ذوب آهن می‌گوید باعث افتخارش است از او به عنوان جایگزین محمد نژادمهدی که با هم، هم استانی نیز هستند یاد کنند.

به گزارش حاشیه ورزش ، محمد قریشی مدافع ذوب آهن روز گذشته قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد وی در مورد فصلی که همراه با سبزپوشان اصفهان پشت سرگذاشت به خبرنگار ما گفت: هیچ تیمی نمی خواهد که روزی به این حال بیفتند و زمانی که یک تیم دارد بسته میشود به این فکر می‌کنند که تیم در مسیر موفقیت باشد تا بتواند حداقل سهمیه بگیرد و برای قهرمانی بجنگد. در ابتدا با آقا رحمان کار کردیم  و بعدش هم آقای حسینی آمد و از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همه تلاش می‌کردند اما  سالی بود که هر کاری می‌کردیم به در بسته می خوردیم از داوری که بر علیه ما بود گرفته تا مسائل دیگر باعث شد فصل سختی رقم بخورد اما خدا را هزار مرتبه شکر ذوب آهن  که ۵۲ سال در لیگ برتر سابقه دارد باز هم توانست خودش را حفظ کند و انشاالله بتوانیم با تلاش و تمرکز بیشتر ذوب آهن را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

این بازیکن که با بدشانسی و مصدومیت در لیگ بیستم بسیاری از  بازی ها را از دست داد در این خصوص عنوان کرد: ۵ بازی انجام دادم و بعد از آن مصدومیت پیش آمد. قرار بود مصدومیتم  ۴۰ روزه تمام شود ولی یک سری اتفاق افتاد که به پنج ماه منتهی شد و زمانی که من رسیدم تقریبا هفته بیستم بود و اولین بازی بعد از مصدومیت را مقابل استقلال انجام دادم که دو بر صفر بردیم. کلا فصل سختی بود هم برای تیم و هم برای من ولی خدا را شکر که ختم به خیر شد من هم الان سلامتی ام را به طور کامل به دست آوردم و انشالله امسال بتوانم به تیم کمک کنم.

 

مدافع ذوب آهن زمانی که صنعت نفت آبادان به این تیم آمد از او به عنوان جایگزین محمد نژادمهدی یاد شد وی در این باره توضیح داد: محمد یکی از بهترین دفاع های ایران است و بعد از چند سالی که در ذوب آهن بود عالی کار کرد پیشنهادات خیلی خوبی داشت که در نهایت تصمیم گرفت به سپاهان برود و آنجا هم عالی کار کرد و برای من افتخار است که بگویند به عنوان جانشین او به ذوب‌آهن آمده ام. او هم استانی و هم محلی خودم است اما همانطور که گفتم شرایطی که برای من پیش آمد اجازه نداد بازی کنم هم به خودم و هم به تیم آسیب وارد می شد و مطمئناً باشگاه روی من حساب کرده بود ولی من متاسفانه نتوانستم آنطور که باید و شاید به خاطر مصدومیت در خدمت تیم باشم ولی خدا را شکر سلامتی ام را به دست آوردم و تمام تلاشم را می کنم در فصل جدید به تیم کمک کنم.

وی در مورد رفتن مجتبی حسینی و آمدن مهدی تارتار به عنوان کرد: در ابتدا به آقای رحمان رضایی و مجتبی حسینی خسته نباشید می گویم. آنها تمام تلاش شان را برای موفقیت این تیم کردند ولی حالا آقای تارتار آمده و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم انشاالله که بتوانیم فصل خوبی را زیر نظر ایشان بگذرانیم.

قریشی که یک فصل دیگر قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید کرد افزود: قرارداد من با تیمم یک ساله بود. آقای تارتار در لیستی که به باشگاه داد اسم من هم به عنوان مدافع بود و باشگاه با من تماس گرفت و با هم مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم. انشاالله یک فصل دیگر در خدمت تیم ذوب‌آهن هستیم.