قصه‌های هزارویک‌ شب رونالدو در صحرا
قصه‌های هزارویک‌ شب رونالدو در صحرا
در حالی که شایعات پیرامون کریستیانو رونالدو به اوج خود رسیده، او با یک گل آمادگی خود را نشان داد و با چند اکت، به گمانه‌زنی‌ها دامن زد.

به گزارش حاشیه ورزش

 

صندلی‌های خالی استادیوم الاول پارک ریاض حسابی ذوق هر بیننده‌ای را کور می‌کرد اما کریستیانو بی توجه به بلیت‌های فروخته‌نشده بازی با الرائد شروعی درخشان داشت و توانست خیلی سریع دروازه حریف را باز کند.

در صحنه گل، رونالدو خود حرکت را آغاز کرد و سپس به سرعت در محوطه جریمه قرار گرفت تا ارسال سلطان الغنام را با ضربه سر همراه کند و در دقیقه 4 نخستین گل بازی را به ثمر برساند. در این صحنه به نظر می‌رسید ارسال الغنام ارتفاع بالایی داشته باشد اما رونالدو با پرشی دیدنی توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

این گل باعث شد تا الرائد امکان نمایش تدافعی مقابل النصر را نداشته باشد و پیش بکشد تا این گل را جبران کند اما حملات این تیم نتیجه‌ای نداشت. در ادامه رونالدو دو فرصت خوب داشت و دو موقعیت هم برای لوییز گوستاوو ساخت اما هیچ یک تبدیل به گل نشد تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در دقیقه 55 ارسال پاس از سمت چپ توسط ایمن احمد به عبدالرحمن قریب او را در موقعیت گلزنی قرار داد تابه سادگی هر چه تمام‌تر، النصر گل دوم را هم به ثمر برساند.

یک دقیقه بعد کریستیانو رونالدو در گوشه محوطه جریمه و نزدیک خط عرضی بعد از اینکه پا عوض کرد، با تکل مهاجم الرائد روی زمین افتاد و در حالی که معتقد به پنالتی بود، داور ضربه دروازه اعلام کرد تا فوق ستاره پرتغالی از این تصمیم خشمگین شود و واکنش تندی را به داور نشان دهد.

او اعتقاد داشت که در این صحنه تکل بازیکن الرائد پای او را زده و باید یک پنالتی به سود تیمش اعلام شود. در همین حال تماشاگران نیز رونالدو را تشویق کردند تا این چنین از کاپیتان تیم خود حمایت کرده باشند.

رونالدو در دقیقه 76 نیز تا آستانه گلزنی پیش رفت و روی پاس الصلیهیم ضربه خود را زد اما برخورد توپ به پای مدافع الرائد توپ را به کرنر فرستاد تا رونالدو از ثبت دومین گل در این بازی ناکام بماند.

نکته جالب در نمایش امروز کریستیانو این بود که پاسهای اشتباه بازیکن النصر و جایگیری غلط آنها باعث ناراحتی او می‌شد و رونالدو به آنها واکنش نشان می‌داد.

با ورود ماشاریپوف خط حمله النصر تقویت شد و آنها با دو پاس گل ستاره ازبک توانستند دو بار دیگر دروازه حریف را باز کنند. رونالدو در خوشحالی بعد از گل حضور فعالی داشت و گلزنان النصر را مورد تشویق قرار داد.

النصر در نهایت با نتیجه 4-0 موفق شد الرائد را شکست دهد و به سه امتیازی صدر جدول برسد. کریستیانو رونالدو نیز یازدهمین گل فصل را در حالی به ثمر رساند که شایعات حاکی از آن است که در پایان فصل النصر را ترک خواهد کرد و به رئال مادرید بازخواهد گشت.