قلی‌زاده با قلب قرمز در ایران!
قلی‌زاده با قلب قرمز در ایران!
لژیونر ایرانی مصدوم کاسیم پاشا با اتمام فصل در ترکیه به تهران بازگشت.

به گزارش حاشیه ورزش

علی قلی‌زاده که فصل را با مصدومیت به پایان رساند، در لیست امیر قلعه‌نویی هم برای تورنمنت کافا قرار نگرفت و حالا باید منتظر بهبود آسیب‌دیدگی و احتمالا یک انتقال هیجان‌انگیز در تابستان امسال باشد.

این ستاره ایرانی پس از شرایط سختی که در شارلروا داشت و از ترکیب این تیم فاصله گرفته بود، در زمستان گذشته تصمیم گرفت بلژیک را ترک کند و راهی کاسیم پاشا ترکیه شود که با وجود رسیدن به ترکیب این تیم و نمایش موثر در نخستین حضور ثابت خود، با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد و یک آسیب‌دیدگی جدی پیدا کرد.

قلی‌زاده پس از پیوستن به کاسیم پاشا، در سه دیدار پیاپی حضور تعویضی داشت، اما در هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه مقابل عمرانیه اسپور به ترکیب ابتدایی رسید و توانست پاس تک گلشان را بدهد، ولی بعد از آن یک مسابقه تدارکاتی ملی کاری کرد تا او ادامه فصل را از دست بدهد و حالا با سپری کردن روزهای تلخ به ایران برگردد.

این ستاره ایرانی که در دیدار تدارکاتی مقابل روسیه با آسیب‌دیدگی مواجه شد، طی سه ماه اخیر نتوانست به میدان برود و ۱۰ هفته پایانی سوپر لیگ ترکیه را از دست داد و نتوانست در کاسیم پاشا بدرخشد تا این‌چنین به پایان قراردادش با تیم ترکیه‌ای برسد و از سوی دیگر حضور در اردوی تیم ملی را هم از دست بدهد.

قلی‌زاده در شرایطی با پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ ترکیه و تعطیلی تمرینات و بازی‌های کاسیم پاشا تصمیم به ترک ترکیه و بازگشت به ایران گرفت که در مسیر بازگشت، یک تصویر با پرچم ایران و قلب قرمز منتشر کرد.