قلی‌زاده: با کشاورز برای هدایت تیم فردوس قم توافق کرده بودیم
قلی‌زاده: با کشاورز برای هدایت تیم فردوس قم توافق کرده بودیم

مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم گفت: قرار بود فرهاد کشاورز سرمربی ما شود اما وقتی مقاومت اعلام تیم‌داری کرد ما با یک مربی دیگر وارد مذاکره شدیم. رسول قلی‌زاده، مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم در مورد انتخاب سرمربی این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال به حاشیه ورزش گفت: با مشخص شدن […]

مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم گفت: قرار بود فرهاد کشاورز سرمربی ما شود اما وقتی مقاومت اعلام تیم‌داری کرد ما با یک مربی دیگر وارد مذاکره شدیم.

رسول قلی‌زاده، مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم در مورد انتخاب سرمربی این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال به حاشیه ورزش گفت: با مشخص شدن زمان شورع لیگ برتر ما نیز اقدامات لازم برای تشکیل تیم را آغاز کردیم. با توجه به این که تیم مقاومت البرز اعلام کرده بود قصد تیم‌داری ندارد، مذاکراتی با فرهاد کشاورز، سرمربی این تیم داشتیم که به توافق رسیدیم.

او ادامه داد: کارهای امضای قرارداد کشاورز در حال انجام شدن بود اما با انصراف مقاومت از تصمیم قبلی و اعلام حضور در مسابقات و با توجه به نیاز این باشگاه به سرمربی خود اعلام کردیم که هر گونه همکاری را با مقاومتی‌ها خواهیم داشت و حضور کشاورز در قم منتفی شد.

قلی‌زاده تاکید کرد: پس از این اتفاق با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدیم که در نهایت با علی زندی‌پور مربی و مدرس فوتسال به توافق رسیدیم. زندی‌پور فصل گذشته مربی تیم کراپ الوند بود و از مربیان جوان و با اخلاق فوتسال ایران است.

مدیرعامل فردوس قم در پایان گفت: به‌زودی وارد نقل و انتقالات می‌شویم و تمرینات نیز از فردا(یک‌شنبه) آغاز می‌شود. تعدادی از بازیکنان‌مان قرارداد دارند و هم‌چنین از پتانسیل تیم امید هم استفاده می‌کنیم اما در مورد بازیکنان جدید منتظر نظر سرمربی تیم هستیم.