قم نایب قهرمان کشتی فرنگی کشور شد
قم نایب قهرمان کشتی فرنگی کشور شد
سرپرست ریاست هیئت کشتی استان قم گفت: تیم نوجوانان کشتی فرنگی استان‌ قم در رقابت‌های کشوری موفق به کسب رتبه دوم شد

علی عبدی در گفت‌وگو با حاشیه ورزش عنوان کرد: از زمان سرپرستی هیئت کشتی سعی بر بالابردن کیفیت و تعداد میزبانی‌ها داشته‌ایم و امیدواریم هر چه جلوتر می‌رویم با حمایت‌های مسئولان این رشته ورزشی را بیش از پیش در کشور مدعی کنیم و عناوین با ارزش گذشته را بیشتر به‌دست آوریم.

وی افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای غزه روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه در مجموعه ورزشی خانه مهندس شهر قم برگزار شد.

عبدی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها استان مازندران با ۱۳۸ امتیاز به‌عنوان قهرمانی رسید و قم الف با ۱۰۵ و خوزستان با ۱۰۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان کشور ابوالفضل شیری در وزن ۶۰ کیلوگرم،  حسین قادری در وزن ۴۸ کیلوگرم و سعیدی نوا در وزن ۶۵ کیلوگرم با شکست تمامی رقبای خود مدال طلای کشور را کسب کردند و علی میکائیلی کشتی گیرفرنگی‌کار استان قم که با شکست رقبا به فینال مسابقات وزن ۸۰ کیلوگرم راه یافته‌بود با شکست مقابل فرنگی‌کار تهرانی مدال نقره کشور را تصاحب کرد.

سرپرست ریاست هیئت کشتی استان‌قم در پایان گفت: رده بندی تیمی این مسابقات نیز به شرح زیر است؛

مازندران ۱۳۸ امتیاز، قم الف ۱۰۵ امتیاز، خوزستان ۱۰۵ امتیاز، توابع تهران ۹۱ امتیاز، تهران ۸۹ امتیاز، فارس۷۰ امتیاز، اردبیل ۵۵ امتیاز، اصفهان ۵۱ امتیاز، البرز ۵۱ امتیاز، کرمان ۴۵ امتیاز.

 

  • منبع خبر : ایسنا