قهرمان  اورال بدنسازی جهانی/پادکست
قهرمان  اورال بدنسازی جهانی/پادکست
دانشجوی دکترای عمومی پزشکی که با درخشش در مسابقات جهانی WNBF ۲۰۲۲ ارمنستان موفق به کسب مقام قهرمانی و اورال (قهرمان قهرمانان) فیزیک را کسب و با به دست آوردن کارت حرفه ای نچرال و دو عنوان قهرمانی کشوری وعنوان قهرمانی اورال جهانی به کشور بازگشت ، پزشکی که ورزش را نه تنها برای سلامتی بلکه بطور حرفه ای نیز ادامه داد تا افتخاری دیگر را در کارنامه ملی خود به ثبت برساند.

حاشیه ورزش  – مجید خروشی: حامی خزاعیان مربی بین المللی فیتنس و پرورش اندام با دارا بودن مدرک مربیگری بین المللی بیش از ۱۲ سال است که در حرفه بدنسازی فعالیت می کندکسب مدال نقره به میزبانی شهرستان سبزوار و مقام سومی کشور و در نهایت مقام قهرمانی جهانی در مسابقات ارمنستان از مهمترین خاطرات موفق ورزشی وی است و ۶سال است که تجربه مربی گری در این زمینه را دارد.
وی درباره برگزاری این مسابقات می گوید: مسابقات جام الماس فدراسیون جهانی بدنسازی نچرال به میزبانی ارمنستان و در شهر ایروان برگزار شد.تعداد ۶ پروکارت به عنوان جوایز شرکت در مسابقات جهانی نچرال لس آنجلس آمریکا ۲۰۲۲ برای شرکت کنندگان در این رقابت ها اختصاص داده شده بود
این قهرمان بدنسازی در باره رویکردش به بدنسازی و ادامه تحصیل در رشته پزشکی گفت: رشته نچرال در بدنسازی به این معناست که از دارو و هیچ هورمونی و مکمل های آسیب پذیر استفاده نمی شود و اولویت آن حفظ سلامتی است .
وی ادامه داد: در این مسابقات با هزینه شخصی حضور پیدا کردم و به دلیل مسائل مالی خاصی که در آن زمان داشتم با اتوبوس و قطار به مدت دو روز قبل از مسابقات و تحت رژیم سختی که داشتم مجبور شدم ۳۴ ساعت را با اتوبوس طی کنم که بدن نیاز به تغذیه مناسب و استراحت کافی داشت اما آنچه که من را به ‌ذوق درمی آورد کسب مدال رنگین برای کشورم بود و همین اشتیاق من را برای رسیدن به هدفم مصمم تر می کرد و کسب مدال قهرمانی را برایم شیرین تر میکرد.
وی با اشاره به جایزه ۱۰۰۰ دلاری این مسابقات گفت:سطح این مسابقات از نظر کیفی بسیار بالا سخت و جذاب بود و بیش از ۶۰ بدنساز از ۱۷ کشور از جمله : کانادا،امارات،لبنان،ایران،روسیه و ارمنستان در این رقابت حضور داشتند.
این مسابقات در 3 دسته پرورش اندام، فیزیک و فیتنس مدلینگ برگزار شد و در پایان به 2 نفر برتر رقابت اورال پرورش اندام و فیزیک کارت حرفه ای فدراسیون wnbf اهدا شد.

 

 

مصاحبه کننده:مجید خروشی

  • نویسنده : مجید خروشی