قهرمان جهان با دست پر مقابل تیم ملی ایران
قهرمان جهان با دست پر مقابل تیم ملی ایران
به نظر می رسد ایتالیا تیم خود را برای هفته دوم لیگ ملت‌ها تقویت خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها نتوانست انتظارات هواداران این رشته ورزشی را برآورده کند و با سه شکست و تنها یک پیروزی مقابل چین کار خود در ژاپن پایان داد تا شرایط برای شاگردان بهروز عطایی دشوار شود.

ایران در مسابقه دوم خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها برابر ایتالیا قرار خواهد گرفت. ایتالیا بنابر شواهد با یک ترکیب قوی به هفته دوم خواهد آمد و این کار را برای شاگردان بهروز عطایی سخت خواهد کرد، با توجه به رنکینگ بالای ایتالیا برد احتمالی ایران می‌تواند امتیازات زیادی را به حساب تیم ملی واریز کند و همچنین تیم ملی را به هشت تیم اول جدول لیگ ملت‌های والیبال برساند.

ایران ابتدا باید بر آلمان غلبه کند تا با روحیه‌ای مناسب پا به دیدار برابر قهرمان جهان بگذارد. فردیناندو دی‌جورجی احتمالا برای هفته دوم چند بازیکن شاخص و مهم را به ترکیب خود برمی‌گرداند تا جایگاه خود در بالای جدول را تثبیت کرده و یکی از تیم های حاضر در مرحله نهایی مسابقات باشد.

ایتالیا با دو بردی که در هفته اول مسابقات کسب کرد در جایگاه نهم جدول قرار گرفته و پیروزی احتمالی ایران می توانند یک تحول بزرگ را برای شاگردان عطایی رقم بزند؛ هرچند که کار خیلی سختی پیش روی ایران مقابل قهرمان جهان خواهد بود.