قیصر فوتبال امارات خداحافظی کرد
قیصر فوتبال امارات خداحافظی کرد
مارسل کایزر، سرمربی هلندی تیم فوتبال الجزیره، پس از چهار فصل از این تیم اماراتی جدا شد.

به گزارش حاشیه ورزش

مارسل کایزر از اکتبر 2019 هدایت تیم فوتبال الجزیره را بر عهده گرفت و 43 ماه در این تیم حضور داشت. او در این مدت به عنوان قهرمانی لیگ در فصل 2020-2021 و قهرمانی در سوپرکاپ 2021-2022 دست یافت تا نام خود را در میان مربیان بزرگی الجزیره به قهرمانی رسیده‌اند، ثبات کند.

کایزر در 94 بازی هدایت الجزیره را بر عهده داشت، 55 برد، 15 تساوی، 24 شکست ثبت کرد. همچنین تیم تحت هدایت او 183 گل به ثمر رساند و 114 گل دریافت کرد.

در اولین فصل حضور کایزر در الجزیره، مسابقات فوتبال امارات به دلیل بیماری همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد و او در فصل دوم به عنوان قهرمانی رسید اما در سومین فصل حضور خود به رده چهارم سقوط کرد و فصل جاری را نیز در رده پنجم به پایان رساند.

اما حضور در رتبه پنجم جدول با انتظارات مسئولان باشگاه الجزیره فاصله داشت و آنها تصمیم بر عدم تمدید قرارداد کایزر گرفتند و بررسی‌های خود را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کردند.

اگرچه همکاری مارسل کایزر با الجزیره به پایان رسید اما موفق شد تیمی قدرتمند بسازد که به عقیده بسیاری از منتقدان و هواداران بهترین تیم امارات در مالکیت توپ است و به این شکل به حریفان خود فشار می‌آورد.