لاپورتا: تا سال ۲۰۲۵ به مسی بدهکار هستیم
لاپورتا: تا سال ۲۰۲۵ به مسی بدهکار هستیم
رئیس باشگاه بارسلونا درباره مسائل مریوط به این باشگاه و بحث نقل‌وانتقالات صحبت کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، خوان لاپورتا در گفت‌وگو با روزنامه «ونگاردیا» چاپ کاتالونیا درباره پیوستن لیونل مسی به اینتر میامی با وجود تلاش باشگاه بارسلونا برای بازگرداندن او به جمع کاتالان‌ها گفت: برای مسی بهترین آروزها را دارم. ما یک ادای احترام بزرگ برای لئو آماده خواهیم کرد و انجام این کار در افتتاحیه ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ عالی خواهد بود. ما تا سال 2025 به مسی بدهکار هستیم چون او دریافت حقوق خود در زمان هیئت مدیره قبلی را به تعویق انداخته بود.

وی همچنین درباره سفر اخیرش به قطر اظهار داشت: وضعیت اقتصادی باشگاه در شرایط حساسی است و بازارهایی وجود دارد که نمی‌توانیم آنها را فراموش کنیم. در سفرم به قطر با تاجری از این کشور آشنا شدم که علاقه‌مند به انجام کارهایی (انجام سرمایه‌گذاری) با باشگاه بارسلونا است.

رئیس باشگاه بارسلونا همچنین درباره وضعیت سلامت خود خاطرنشان کرد: برخی از دوستان نگران سلامتی من هستند. می‌دانم که اضافه وزن دارم اما حالم خوب هستم. یک رژیم غذایی را شروع کرده‌ام که این رژیم شامل خوردن صبحانه مانند یک پادشاه و صرف شام مانند یک گدا است (باخنده).

لاپورتا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: باشگاه سال آینده سرعت خواهد گرفت. برای سال آینده ما 95 درصد بودجه اسپانسری را پوشش داده‌ایم. باشگاه بارسلونا برای سرمایه گذاران و حامیان مالی بسیار جذاب است، آنها به تاریخ ما و احساسات بارسلونا اعتقاد دارند.وی همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای لنگله و فرانک کسیه تأکید کرد: من فکر می‌کنم ما با تاتنهام بر سر لنگله به توافق خواهیم رسید. ما هنوز هیچ چیز درباره آینده حرفه‌ای کسیه نمی‌دانیم، اگر او می‌خواهد بارسا را ترک کند، به تصمیم او احترام خواهیم گذاشت. اگر فرانک بماند، می‌تواند بازیکنی مفید برای ما باشد.

رئیس باشگاه بارسلونا درباره مهاجم جوان این تیم هم گفت: آنسو اعتماد ژاوی را به دست آورده و می‌تواند به بازی در بارسا ادامه دهد. خوشحال خواهم شد اگر او در جمع ما باقی بماند. ما همچنین پیشنهادهایی برای رافینیا، تِراِشتگن، پدری، آرائوخو، بالده و چند بازیکن دیگر دریافت کرده‌ایم، اما ما یک باشگاه فروشنده نیستیم.
منبع : تسنیم