لحظات تیره‌بختی امین و گل‌گهر در سیرجان
لحظات تیره‌بختی امین و گل‌گهر در سیرجان
تیم فوتبال گل‌گهر در دیداری که لیاقت کسب حداقل یک امتیاز را داشت، با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

سرمه‌ای پوشان سیرجانی پس از چند نتیجه نه چندان خوب مصمم بودند که در مصاف با آلومینیوم اراک نتیجه خوبی کسب کنند و با توجه به پیروزی مس رفسنجان و تراکتور، ضمن بازگشت به رتبه پنجم، همچنان بخت بالایی برای کسب رتبه چهارمی داشته باشند.
نیمه اول این مسابقه با برتری گل‌گهر همراه بود و در شرایطی که نیمه دوم هم با یک حمله خطرناک از سیرجانی‌ها آغاز شد، واکنش پورحمیدی مانع شد تا گل اول بازی ثبت شود، اما درست چند ثانیه بعد این فخرالدینی بود که گل اول را وارد دروازه محسن فروزان کرد.
پس از این گل شاگردان الهویی برای جبران تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند و با نفوذ حسینی به محوطه جریمه صاحب یک پنالتی شدند، اما امین قاسمی‌نژاد در شرایطی که روزهای خوبی را در نیم فصل دوم تجربه کرده بود و در مصاف با تراکتور هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده بود، مقابل پورحمیدی آماده نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و پنالتی خود را از دست داد، تا مهم‌ترین بخت این بازیکن و گل‌گهر برای ایجاد تساوی در مسابقه از بین برود.
پس از این پنالتی تلاش گل‌گهر برای جبران نتیجه ادامه پیدا کرد، اما درنهایت آنها با وجود حملات زیادی که ترتیب دادند، موفق به باز کردن دروازه آلومینیوم نشدند، تا شب تلخی را در ورزشگاه اختصاصی‌شان تجربه کنند.
عکاس: اسماعیل خورتن