لوئیز انریکه در لندن: مقصد چلسی است
لوئیز انریکه در لندن: مقصد چلسی است
لوئیز انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، برای مذاکره با مدیران چلسی راهی لندن شده است.

به گزارش حاشیه ورزش

جستجوی مدیران چلسی برای یافتن جانشین گراهام پاتر ادامه دارد و به نظر می‌‌رسد که مذاکرات با انریکه وارد مرحله نهایی شده است.

نتایج ضعیف چلسی در چند هفته اخیر باعث شد که مدیران این باشگاه دست از حمایت از پاتر بردارند و چند روز قبل اعلام کردند که با این مربی انگلیسی برای قطع همکاری به توافق رسیده‌اند.

از آن زمان تا به حال نام بسیاری از مربیان بزرگ و سرشناس در کنار نام این باشگاه لندنی به گوش رسیده و در حالی که گفته می‌شد یولیان ناگلزمان گزینه جدی این باشگاه برای قبول هدایت این تیم است اما حالا به نظر می‌رسد که انریکه از شانس بیشتری برای حضور روی نیمکت استفموردبریج برخوردار است.

روزنامه مارکا دقایقی قبل خبر داد که این مربی اسپانیایی راهی لندن شده است تا مذاکرات را به صورت جدی با مدیران چلسی پیش ببرد و این احتمال وجود دارد که به زودی قراردادش را با آنها به امضا برساند.

انریکه پس از جدایی از تیم ملی اسپانیا قصد داشت به شروع پروژه‌ای از ابتدای فصل آینده فکر کند اما اخراج ناگهانی پاتر و ارائه پیشنهاد از سوی چلسی باعث شد که او نظرش را تغییر دهد و امروز راهی لندن شده است.

این روزنامه اسپانیایی مدعی شده که احتمال حضور انریکه روی نیمکت چلسی در دیدار برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار زیاد است و او قرار است امروز دیداری با تاد بولی، رییس و یکی از مالکان چلسی، داشته باشد تا هر دو طرف شرایط خودشان را مطرح و امکان همکاری را بررسی کنند.

چلسی امیدوار است با حضور انریکه روی نیمکتش و شناختی که او از فوتبال اسپانیا و رئال مادرید دارد، بتواند در لیگ قهرمانان برابر این تیم به پیروزی برسد و ناکامی‌های چند ماه اخیرش را به دست فراموشی بسپارد.