لواندوفسکی؛ بهترین شروع در لالیگا البته بعد از رونالدو
لواندوفسکی؛ بهترین شروع در لالیگا البته بعد از رونالدو
مهاجم لهستانی بارسلونا در 19 بازی خود با پیراهن آبی اناری ها در لالیگا موفق به زدن 15 گل شده است که این بهترین آمار در تاریخ لالیگا بعد از کریستیانو رونالدو است.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از اسپورت، بارسلونا در دیدار برابر کادیز در هفته بیست و دوم رقابت های لالیگا توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی آبی اناری ها در فصل جاری توانست گل دوم این تیم را به ثمر رساند تا تعداد گل های خود را در فصل جاری لالیگا به عدد 15 برساند و به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.

شبکه آماری اوپتا اعلام کرد که لواندوفسکی بعد از کریستیانو رونالدو بهترین شروع را در تاریخ رقابت های لالیگا داشته است به طوریکه این بازیکن در 19 بازی که به میدان رفته موفق به زدن 15 گل شده است.

کریستیانو رونالدو بهترین شروع را در تاریخ رقابت های لالیگا داشته است به طوریکه او در 17 بازی توانست با پیراهن رئال 15 گل به ثمر رساند تا سریع ترین بازیکنی باشد که به رکورد 15 گل رسیده است.

بارسلونا با پیروزی که برابر کادیز به دست آورد هم جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کرد و هم اختلافش را با تیم دوم جدول رده بندی به 8 امتیاز افزایش داد.