لوکاکو: امید زیادی برای یورو داریم
لوکاکو: امید زیادی برای یورو داریم

مهاجم گلزن بلژیک اعلام کرد این تیم با برد برابر کرواسی توانست روحیه و امید خود را برای یورو افزایش دهد. به گزارش حاشیه ورزش به نقل از ساکرنت، روملو لوکاکو مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال بلژیک بعد از برتری تیمش برابر کرواسی در دیداد دوستانه قبل از شروع یورو ۲۰۲۰ گفت: اکنون بلژیک می […]

مهاجم گلزن بلژیک اعلام کرد این تیم با برد برابر کرواسی توانست روحیه و امید خود را برای یورو افزایش دهد.

به گزارش حاشیه ورزش به نقل از ساکرنت، روملو لوکاکو مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال بلژیک بعد از برتری تیمش برابر کرواسی در دیداد دوستانه قبل از شروع یورو ۲۰۲۰ گفت: اکنون بلژیک می تواند با خیال راحت به روسیه برود. کرواسی حریف سختی بود. آنها کار را برای ما سخت کردند، اما ما خیلی خوب بازی کردیم و برای خودمان این تصور را ایجاد کردیم که این یک بازی دوستانه نبود. خوشحالم با یک پیروزی دیگر برای یورو آماده می شویم.

مهاجم تیم فوتبال بلژیک و اینتر ایتالیا در ادامه گفت: اکنون می توانیم با خیال راحت به روسیه برویم. اکنون همه ما آرام هستیم. آنچه که باید قبل از یورو انجام می دادیم را انجام دادیم. من شصتمین گلم را برای تیم ملی به ثمر رساندم  اما سعی می کنم آرام باشم و روی بازی تمرکز کنم. این برای آمار من خوب است اما مهمترین چیز پیروزی است و ما این کار را کردیم. این پیروزی اعتماد به نفس ما را تقویت می کند.