لوییس همیلتون: کینه ای از ورشتاپن ندارم
لوییس همیلتون: کینه ای از ورشتاپن ندارم
لوئیس همیلتون گفت که هرگز به طور جدی به کناره گیری از فرمول یک پس از فینال بحث برانگیز فصل گذشته فکر نکرده است و به رقبا هشدار داد که با شروع فصل ۲۰۲۲ در شرایطی بهتر از همیشه است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از استار، لوییس همیلتون، قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان، پس از تایید رسمی بازگشتش توسط مرسدس در شبکه‌های اجتماعی، برای فصل آینده به طور رسمی به پیست مسابقه بازخواهد گشت. پیش از این گمانه زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر این‌که همیلتون ۳۷ ساله ممکن است پس از باخت بحث برانگیزش مقابل مکس ورشتپن در گرندپری ابوظبی در ماه دسامبر از این حرفه کناره‌گیری کند.

همیلتون در مراسم رونمایی از خودروی جدید مرسدس گفت: اگر فکر می کنید آنچه در پایان سال گذشته دیدید بهترین عملکرد من بود، صبر کنید تا امسال را ببینید. من همیشه احساس می‌کنم این نوع تجربیات می‌تواند شما را قوی تر کند. این کاری است که من انجام می دهم.

این مرد ۳۷ ساله که با ۱۰۳ پیروزی در مسابقه موفق ترین راننده این ورزش است، گفت که انگیزه زیادی برای بازگشت دارد.

او گفت: فکر می‌کنم در پایان فصل‌ها شما به عملکرد خودتان فکر می‌کنید و سوال این است که آیا حاضرید زمان و تلاشی که برای قهرمان شدن در جهان لازم است را صرف کنید یا خیر. من به طور کلی فردی بسیار مصمم هستم و دوست دارم با خودم فکر کنم می توانم بهتر از قبل باشم یا خیر. اکنون فکر می کنم شرایط خوبی دارم و می توانم بهترین عملکرد خودم را نشان دهم.

مدیر مسابقات فرمول یک در نهایت پس از دو ماه بعد از رقابت جنجالی در ابوظبی از سمت خود برکنار شد. ماسی بیش از دو ماه پس از مدیریت بحث برانگیز او در دور آخر ابوظبی که در آن مکس ورشتاپن قهرمان شد، از مدیریت مسابقات فرمول ۱ کنار گذاشته شد.

همیلتون گفت که از تغییرات استقبال می کند، اما بازسازی این رشته زمان می برد. او افزود: فکر می‌کنم مسئولیت‌پذیری کلیدی است و ما باید از این لحظه استفاده کنیم تا مطمئن شویم این اتفاق برای هیچ‌کس دیگر در ورزش هرگز تکرار نمی‌شود.

همیلتون که زمستان را با خانواده خود گذراند، همچنین گفت که نسبت به رقیب ورشتاپن کینه ای نداشت. او گفت: هرگز فکر نمی‌کنم کینه ای نسبت به او داشته باشم.