لیگ برتری‌های تازه وارد فوتسال؛ گمنام اما پر امید
لیگ برتری‌های تازه وارد فوتسال؛ گمنام اما پر امید

دو تیم تازه وارد لیگ برتر با ترکیبی گمنام اما شرایط مالی مناسب وارد مسابقات می شوند. به گزارش حاشیه ورزش، با پایان رقابت های لیگ دسته اول چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال مشخص شد. بر این اساس دو تیم زندی بتن کلاردشت و فولاد زرند ایرانیان جواز حضور در لیگ […]

دو تیم تازه وارد لیگ برتر با ترکیبی گمنام اما شرایط مالی مناسب وارد مسابقات می شوند.

به گزارش حاشیه ورزش، با پایان رقابت های لیگ دسته اول چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال مشخص شد. بر این اساس دو تیم زندی بتن کلاردشت و فولاد زرند ایرانیان جواز حضور در لیگ برتر فوتسال را کسب کردند.

مرحله نهایی لیگ دسته اول با حضور ۸ تیم در دو گروه چهار تیم برگزار شد. در گروه اول و در روز پایانی تیم های زندی بتن کلاردشت و شاهین کرمانشاه شانس های صعود بودند که هر دو تیم با نتایج پرگلی حریفان خود را شکست دادند که در نوع خود عجیب بود. در شرایطی که وضعیت دو تیم در جدول کاملا مشابه بود زندی بتن با نتیجه عجیب ۱۱ بر صفر نصر فردیس البرز را شکست داد و لیگ برتری شد در حالی که شاهین کرمانشاه نیز ۱۰ بر ۴ از سد نماسازان آبادان گذشت.

در گروه دوم هم رقابت سه تیم آیندگان هرمزگان، تبار باطری دزفول و فولاد زرند ایرانیان در نهایت منجر به صعود نماینده کرمان به لیگ برتر شد تا این خطه پس از ۱۴ سال یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

گرچه هر دو تیم زندی بتن کلاردشت و فولاد زرند ایرانیان با تیمی ناشناخته توانستند لیگ برتری شوند اما وضعیت مالی هر دو تیم مناسب است و این امید می رود که با تقویت و تجهیز خود در لیگ برتر بتوانند در این رقابت ها باقی بمانند.