لیگ برتر هندبال زنان
لیگ برتر هندبال زنان
در جریان لیگ برتر هندبال زنان تیم تاسیسات دریایی که صدرنشین بود متوقف شد و تیم‌های سپاهان و ملایر به برتری رسیدند.

به گزارش حاشیه ورزش ، در نخستین روز از مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان چهار دیدار برگزار شد. در نخستین دیدار تیم تاسیسات دریایی که تاکنون صدرنشین لیگ بود مقابل تیم شاملی کازرون با نتیجه ۲۱ بر ۲۱ متوقف شد.

همچنین فولاد مبارکه سپاهان با حساب ۳۴ بر ۲۵ مقابل کات شاهرود به برتری رسید. فولاد که در رده دوم جدول قرار داشت اکنون با ۱۶ امتیاز با تاسیسات دریایی و کیهان پالایش ملایر هم امتیاز است.

در دیگر دیدارهای امروز تیم سنگ آهن بافق با نتیجه ۲۲ بر ۲۱ مقابل آتریسا و ملایر با حساب ۳۶ بر ۳۰ مقابل یکتای البرز به برتری رسیدند.

تاکنون تیم‌های سپاهان، تاسیسات و ملایر با ۱۶ امتیاز در رده اول تا سوم قرار دارند که البته باید رده‌بندی با توجه به امتیاز بازی‌های رودر رو مشخص شود. همچنین شاملی و سنگ آهن نیز با ۱۳ امتیاز در رده های بعدی قرار خواهند گرفت. کات شاهرود ۱۰ امتیاز، یکتا البرز سه امتیاز و آتریسای تهران با یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دادند.

مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان از پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ به میزبانی تهران و در دو سالن پس از اذان مغرب در حال برگزاری است. این مسابقات در چهار روز انجام می‌شود. در پایان این رقابت ها تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف مشخص خواهد شد.

*نتایج مسابقات روز نخست مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال

زنان دوشنبه ۵ اردیبهشت:
سپاهان اصفهان ۳۴ – کات شاهرود ۲۵
شهید شاملی کازرون ۲۱ – تاسیسات دریایی تهران ۲۱
سنگ آهن بافق ۲۲ – آتریسا تهران ۲۱
یکتا افروز البرز ۳۰ – کیهان پالایش ملایر ۳۶

*برنامه مسابقات روز دوم مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان چهارشنبه ۷ اردیبهشت:
تأسیسات دریایی تهران – سپاهان اصفهان
کات شاهرود – سنگ آهن بافق
کیهان پالایش ملایر – شهید شاملی کازرون
آتریسا تهران – یکتا افروز البرز