لیگ ورزش کارگری برگزار می شود
لیگ ورزش کارگری برگزار می شود
رییس فدراسیون ورزش کارگری از برگزاری اولین دوره رقابتهای لیگ کارگری در سال جدید خبر داد.

به گزارش حاشیه ورزش ،جواد رمضی اظهار کرد: در تقویم ورزشی سال آینده ورزش کارگری دو محور اساسی را مدنظر قرار دادیم که یکی از این محورها، برگزاری رقابتهای لیگ ورزش کارگری برای نخستین بار و دیگری اجرای طرح کاروان ورزش و نشاط در جهت توسعه ورزش همگانی است.
وی همچنین از برگزاری مجمع عمومی سالیانه ورزش کارگری در ۲۳ اسفند خبر داد و گفت: این مجمع با هدف بررسی و تصویب تقویم ورزشی ۱۴۰۱ فدراسیون ورزش کارگری و انتخاب اعضای جدید هیات رییسه این فدراسیون برگزار می شود.
رییس فدراسیون ورزش کارگری همچنین از اعزام تیم های بسکتبال ۳ و ۵ نفره، فوتبال و کشتی ساحلی و شنا به مسابقات جهانی ایتالیا و فنلاند در سال آینده خبر داد.

وی در خصوص اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی شرکت ها در مکزیک، خاطرنشان کرد: به دلیل بعد زیاد مسافت، بالا بودن هزینه ها و جلوگیری از خروج ارز، امکان اعزام ورزشکار به این مسابقات را نداریم.

رمضی در پایان همچنین به همکاری و تعامل فدراسیون ورزش کارگری با فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی در برگزاری مسابقات دو رشته چوب کشی و کشتی سنتی اشاره کرد و افزود: براساس تفاهمنامه ای که در این خصوص با فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی داشتیم، سال آینده در ۲ رشته کشتی سنتی و چوب کشی نیز فعالیت خواهیم کرد.