لیگ NBA| میامی و لیکرز در آستانه صعود
لیگ NBA| میامی و لیکرز در آستانه صعود
تیم‌های بسکتبال میامی هیت و لس آنجلس لیکرز با پیروزی صبح امروز خود در لیگ NBA در آستانه صعود به نیمه نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب قرار گرفتند.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از تسنیم، تیم لس آنجلس لیکرز در چهارمین دیدار از سری پلی‌آف کنفرانس غرب لیگ NBA و با عملکرد خارق‌العاده لبران جیمز در وقت اضافه نخست بر ممفیس گریزلیز غلبه کرد.

جیمز در این بازی، 45 دقیقه در زمین بود و در حالی که 22 امتیاز و 20 ریباند به نام خود ثبت کرد، تنها یک ترم اوور داشت. دزماند بین هم 36 امتیاز برای ممفیس کسب کرد. جیمز نخستین بازیکن لیکرز پس از شکیل اونیل (سال 2004) است که در یک دیدار از پلی‌آف، 20 امتیاز و 20 ریباند به دست می‌آورد.

لبران جیمز پس از پیروزی مقابل ممفیس گفت: ما بازیکنان جوان زیادی داریم و من این موضوع را کاملا درک می‌کنم. وظیفه من این است کاری کنم آنها در زمین احساس راحتی کنند و یک بازی، سرنوشت ما را مشخص نکند. من و مربیان از پس مسائل فنی بازی بر می‌آییم. این نگرانی‌ها برای ما و لذت بازی برای جوان‌ها.

میامی هیت در دیگر بازی امروز، کار بزرگی انجام داد و میلواکی باکس، تیم نخست مرحله گروهی لیگ و قهرمان فصل 2021 را در خانه این تیم در آستانه حذف از پلی‌آف قرار داد.

جیمی باتلر با کسب 56 امتیاز برای هیت، ستاره میدان و عامل پیروزی تیمش بود. در تاریخ پلی‌آف NBA تنها مایکل جردن، الجین بیلور و داناوان میچل، بیش از باتلر برای تیم‌های خود امتیاز به دست آورده‌اند.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

میلواکی 114 – میامی 119 (3 بر یک به سود میامی)
ممفیس 111 – لیکرز 117 (3 بر یک به سود لیکرز)