لیگ NBA| گیم وینر مستر ریش فیلادلفیا را نجات داد!
لیگ NBA| گیم وینر مستر ریش فیلادلفیا را نجات داد!
تیم‌های بسکتبال فینیکس و فیلادلفیا در بازی‌های صبح امروز خود به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌ نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ NBA به تساوی کشیده شود.

به گزارش حاشیه ورزش

نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی صبح امروز تیمش مقابل فینیکس سانز، 53 امتیاز و 11 پاس گل به ثبت رساند اما نتوانست مانع شکست دنور شد تا سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به تساوی کشیده شود.

مانتی ویلیامز، سرمربی فینیکس هم پیروزی تیمش را مدیون درخشش کوین دورنت (36 امتیاز و 11 ریباند) و دوین بوکر (36 امتیاز و 12 پاس گل) بود.

بوکر با ثبت این رکورد در سومین بازی متوالی مرحله پلی‌آف، بیش از 35 امتیاز در هر دیدار کسب کرد و از رکورد آماره استوده‌مایر (2 بازی متوالی در سال 2002) و کوین جانسون (2 بازی متوالی در سال 1994) در تاریخ سانز گذشت.

در دیگر بازی امروز که در وقت اضافه نخست به پایان رسید،‌ فیلادلفیا سونی سیکسرز با اختلاف یک امتیاز و در ثانیه‌های پایانی بر بوستون سلتیکس غلبه کرد. جیمز هاردن 42 امتیاز، 8 ریباند، 9 پاس گل و 4 توپربایی و جوول امبید 34 امتیاز و 13 ریباند دیگر برای سیکسرز داشتند. جیسون تیتوم هم 24 امتیاز و 18 ریباند برای بوستون کسب کرد.