ماجرای جریمه شدن به خاطر زندگی مجردی آبادان!
ماجرای جریمه شدن به خاطر زندگی مجردی آبادان!
محمود تیغ نورد پس از طالب ریکانی دست به افشاگری عجیبی بابت علت جریمه توسط باشگاه صنعت نفت آبادان زد.

به گزارش “حاشیه ورزش“، محمود تیغ نورد هافبک فعلی تیم دسته اولی بادران تهران پس از اینکه طالب ریکانی از دل شکستگی بابت جریمه‌ شدنش به خاطر دلایل عجیب و غریب مثل نداشتن قلم بند پرده برداشت، از این دست جریمه‌ها که گریبان او را نیز گرفته است سخن گفت.این بازیکن سابق باشگاه صنعت نفت در استوری‌های اینستاگرامی‌اش نوشت: “از نظر من این جریمه ها چیز عجیب و غریبی نیست در باشگاه صنعت نفت دوست عزیزم جناب عیسی زاده عزیز.

سال 94 باشگاه آبادان 11 درصد من را جریمه کرد. حالا ببنیم این جریمه‌ها چه چیزی بوده است.

7 درصد جریمه‌ها بابت اینکه باشگاه به من خانه داده بود و من همسرم را به آبادان نیاورده بودم!  3 درصد جریمه‌ها بابت بحث لفظی با امین متوسل زاده در تمرین بوده است. یک درصد جریمه‌ها بابت اینکه قبل از یک بازی مصدوم شدم.

 

حالا این پول‌ها کجا می‌رود؟ حالا جالب اینجاست طبق قراردادم و بندهای قراردادم از سال 94 بالای 200 میلیون تومان طلب داشتم از باشگاه صنعت نفت که بعد از 4 سال شکایت کردم(مجبور شدم البته)و فدراسیون باشگاه را به پرداخت 114 میلیون تومان (حکم قطعی) محکوم کرد، بعد از اینکه منتظر شدم پول را واریز کنند بعد از حدود 5 ماه  از حکم قطعی، نمیدوام چه داستانی پیش آمد و چه ساخت و پاختی باهم کردند(فدراسیون و باشگاه) که باشگاه را به پرداخت 9500000 تومان محکوم  کردند.(که در نوع خودش خاص بود.)

 

در آخر می‌خواهم بگویم که تا وقتی که فوتبالیست‌های لیگ اتحادیه نداشته باشند از این اتفاقات بدتر هم خواهد افتاد(البته که تا الان کلی حق بازیکنان ضایع شده است) هر چند تا وقتی بازیکنان و مربیان عزیزمان وجود حرف زدن و دفاع کردن از حق شان رو نداشته باشند هر چه سرشان می‌آید حق‌شان است. نه تنها باشگاه صنعت نفت بلکه 90 درصد از باشگاه‌های ایران حق مربی و بازیکنان‌شان را ضایع می‌کنند.نه تنها با این رئیس فدراسیون و نه با گنده تر از این آدم‌ها فوتبال ما پاک نخواهدشد.”