مارتینس: نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را نشان دهیم
مارتینس: نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را نشان دهیم
سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک می‌گوید این تیم برخلاف همیشه نتوانست برابر مراکش بازی همیشگی خود را نشان دهد.

به گزارش حاشیه ورزش ، در دیداری از دور دوم گروه F جام جهانی قطر، تیم‌های بلژیک و مراکش از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر مراکشی‌ها به پایان رسید.

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک بعد از این دیدار گفت: نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را نشان دهیم. از ابتدای بازی ترس از باخت داشتیم و همین باعث شد که آرامش نداشته باشیم. قبول دارم که نتیجه بدی است. بدیهی است که گل اول تاثیر زیادی روی نتیجه داشت. گل اول به خاطر یک موقعیت از روی توپ مرده به دست آمد و در آن مرحله ما نتوانستیم بازی خود را ادامه دهیم. باید در بازی بعدی به این باخت واکنش نشان دهیم. این شکست هایی که انتظار آن را ندارید چیزی است که در جام جهانی معمولا اتفاق می‌افتد.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما می‌دانستیم که مراکش فوتبال فیزیکی بازی می کند. بازی از لحظه ای که گل را دریافت کردیم از دست ما رفت. ما باید مطمئن شویم که با هم قوی‌تر می‌شویم و برای بازی سوم آماده شویم.

دیدار آخر بلژیک آسان نخواهد بود زیرا آنها با کرواسی فینالیست‌ جام جهانی ۲۰۱۸ روبرو می‌شوند و هر چیزی کمتر از برد می‌تواند منجر به حذف نسل طلایی بلژیکی‌ها شود.

انتهای پیام