مارسلو بعد از فسخ قرارداد به مادرید برگشت
مارسلو بعد از فسخ قرارداد به مادرید برگشت
مدافع برزیلی سابق رئال مادرید برای درمان مصدومیت خود به کمپ رئال برگشت.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از بی ساکر، مارسلو پس از ۵ ماه حضور در تیم فوتبال المپیاکوس یونان، قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. مدافع کناری برزیلی با باشگاه آتنی به توافق نرسید و از این تیم جدا شد. خیلی از رسانه‌ها عقیده دارند او به زودی با تیم عربستانی النصر توافق خواهد کرد و پیراهن النصر را خواهد پوشید تا با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید بازی کند.

به این ترتیب مدافع کناری برزیلی ۳۴ ساله دیگر در این تیم حضور نخواهد داشت. بازیکن سابق رئال مادرید در این مدت در ده بازی ۳۳۲ دقیقه بازی کرد و سه گل به ثمر رساند.

حضور او در المپیاکوس با واکنش زیاد هواداران این تیم یونانی همراه شد و حدود ۲۵ هزار نفر در مراسم معارفه او در استادیوم کارایسکاکیس حضور داشتند اما این بازیکن نتوانست جایی در دفاع چپ تحت هدایت کارلوس کوربران پیدا کند. قراردادی که او امضا کرده بود یک ساله بود و یک امکان تمدید برای یک سال دیگر را نیز داشت.

المپیاکوس بزرگترین باشگاه یونان است و در ده سال گذشته هشت بار قهرمان لیگ و سه بار قهرمان جام حذفی یونان شده است و در این مدت فقط سه بار حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده است. آنها در حال حاضر در رده سوم رقابتهای لیگ هستند. تیم های پاناتینایکوس و آ.ا.ک آتن در رده های اول و دوم قرار دارند.

این مدافع برای ریکاوری به مادرید برمی‌گردد و توسط باشگاه سابقش رئال مادرید درمان خواهد شد.

مارسلو در سال ۲۰۰۷ بعد از جدایی از فلومیننزه پیراهن رئال را برتن کرد. او رکورددار بیشترین کسب جام در تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌آید. این مدافع برزیلی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۲ برای رئال مادرید به میدان رفت و افتخارات زیادی با پیراهن این تیم به دست آورد.