مارکینیوش: یادتان نرود ما برای پی‌اس‌جی چه کردیم!
مارکینیوش: یادتان نرود ما برای پی‌اس‌جی چه کردیم!
مارکینیوش، کاپیتان پی‌اس‌جی، بعد از تمدید قراردادش در یک مصاحبه از انتقادهای شدید هواداران تیم از بازیکن‌ها ابراز نارضایتی کرد و گفت کسی نباید یادش برود که ما برای تیم چه کرده‌ایم.

به گزارش حاشیه ورزش

مارکینیوش، کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن، امروز قرارداد خود را با این باشگاه چهار سال دیگر تمدید کرد.

قرارداد قبلی مارکینیوش سال 2024 به پایان می‌رسید و او با امضای قرارداد جدید تا سال 2028 بازیکن پاری سن ژرمن خواهد بود.

این ستاره برزیلی ساعتی بعد از تمدید قراردادش با روزنامه فرانسوی اکیپ صحبت کرد. مارکینیوش در این مصاحبه از اعتراض‌های شدید هواداران گلایه کرد. اشاره مارکینیوش به تظاهرات هواداران افراطی پی‌اس‌جی مقابل دفتر باشگاه و حتی جمع شدن آن ها مقابل خانه نیمار بود. از این گذشته هواداران در بازی‌های خانگی هم اعتراض‌های نسبتا شدیدی به بازیکنان تیم‌شان دارند.

مارکینیوش در این مصاحبه گفت:” مردم انگار یادشان رفته ما در این سال‌ها برای تیم چه کرده‌ایم. همه آن تلاشها را نادیده نگیرید”.

کاپیتان برزیلی پی‌اس‌جی در ادامه گفت:” به امتیازهای ما در لیگ یک نگاه کنید. ما تا پایان هفته سی و پنجم 81 امتیاز داریم و از روز اول فصل صدرنشین بودیم. گاهی هواداران خیلی زود فراموش می‌کنند که شرایط تیم قبلا چطور بوده”.

مارکینیوش در ادامه در پاسخ به این سوال اکیپ که تلخ‌ترین خاطرات فوتبالی‌اش چیست گفت:” دو خاطره خیلی بد دارم. یکی شکست مقابل رئال مادرید که سال گذشته در چمپیونزلیگ اتفاق افتاد و یکی هم پنالتی‌ای که در جام جهانی قطر مقابل کرواسی از دست دادم”.