مالکی:فوتبال برای ما و سایپا تمام نخواهد نشد
مالکی:فوتبال برای ما و سایپا تمام نخواهد نشد
وینگر رامهرمزی تیم سایپا با اتمام قراردادش از این تیم تهرانی جدا شد و فصل بعد را در تیم دیگری توپ خواهد زد

به گزارش حاشیه ورزش حسین مالکی وینگر تیم سایپا در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص سقوط تیم سایپا به لیگ دسته اول به خبرنگار ما گفت: باید بگویم که اگر آقای اخباری دو هفته زودتر می آمد ما می‌توانستیم راحت در لیگ بمانیم چون بازیکنان ما از لحاظ سطح کیفی واقعا خیلی خوب بودند اما از لحاظ روحی روانی به هم ریخته بودیم و نیاز داشتیم یک نفر از نظر روانی با ما کار کند. فکر می‌کنم راحت می‌توانستیم به گل گهر سیرجان ۲,۳ گل بزنیم که متاسفانه باز هم آنجا توپ هایمان و پنالتی مان تبدیل به گل نشد و همه چیز دست به دست هم داد تا آن اتفاقات در بازی پایانی بیفتد و تیم ما نتواند در لیگ بماند.

وی افزود: قرارداد من با سایپا تمام شد و چند پیشنهاد دارم، می‌دانم سال مهمی برای من است و باید بهترین تصمیم را بگیرم. هدفم این است که امسال بتوانم آقای گل بشوم اما باید تیمی را انتخاب کنم که در ترکیب آن جا بیفتم و بتوانم توانایی‌هایم را نشان بدهند تا به هدفم برسم. فصل قبل بازی‌های زیادی کردم اما برای من موفقیت تیمی مهم است و اینکه نتوانستیم در لیگ بمانیم، همه اعضای تیم بسیار ناراحت شدیم و امیدوارم بهترین تصمیم برای سایپا که تیمی بازیکن‌ساز است گرفته شود.

مالکی در انتها نیز گفت: در فوتبال غم و شادی زیادی را تجربه کرده‌ام، قطعا فوتبال برای ما و سایپا تمام نمی‌شود و فردا روز تازه ای است و باید هرکس و هر تیم بهترین تصمیم را بگیرد تا بتواند دوباره روزهای درخشان را تجربه کند. دوست دارم این موضوع را مطرح کنم که اکثر مردم و هواداران فوتبال به یکی از دو تیم سرخابی گرایش دارند، من هم از این قاعده مستثنی نیستم و شاید این حرفم حرفه‌ای نباشد اما دوست دارم حرف دلم را بزنم و یکی از بزرگترین آرزوهایم این است که روزی در پرسپولیس بازی کنم. امیدوارم که هر سه نماینده ایران بتوانند در مرحله حذفی لیگ قهرمانان موفق باشند و در نهایت قهرمانی به یکی از تیم‌های ایرانی برسد.