مانه حالا با خیال راحت به تعطیلات می رود
مانه حالا با خیال راحت به تعطیلات می رود
سادیو مانه، ستاره خط حمله تیم ملی سنگال، با دبل مقابل برزیل یک بار دیگر توانایی های خود را به رخ کشید.

به گزارش حاشیه ورزش

، ستاره‌های ملی پوش دنیای فوتبال بلافاصله بعد از پایان فصل باشگاهی راهی اردوهای تیم های کشور خود شدند تا بعد از گذراندن فیفا دی تعطیلات‌شان را آغاز کنند. این اتفاق به نفع سادیو مانه بود و به دبل او مقابل برزیل انجامید تا ستاره سنگالی بایرن علی‌رغم پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق، پایانی خوش برای فصل 23-2022 رقم بزند.

انتقال سادیو مانه از لیورپول به بایرن مونیخ اصلا برای مانه خوش یمن نبود و این بازیکن در اولین فصل حضور خود در آلیانز آره‌نا هیچ نشانی از آن مهاجم ششدانگ و خطرناکی که هر لحظه بوی گل می داد نداشت.

فصل باشگاهی با آمار فنی ضعیف و حواشی بسیار به پایان رسید و مانه در 4 بازی پایانی موفق به گلزنی نشد. روند ضعیف مانه از خیلی وقت پیش شروع شده بود و او طی 12 بازی اخیر خود (تا پیش از بازی با برزیل) تنها یک گل به ثمر رسانده بود.

مانه امیدوار بود در بازی با بنین طلسم گل نزدن های خود را بشکند اما در جریان تساوی 1-1 با این تیم خبری از گلزنی مهاجم 31 ساله نبود تا نمایش ضعیف دیگری به نام او زده شود؛ الیو سیسه با وجود این عملکرد، مانه را در ترکیب اصلی تیمش برای بازی با برزیل قرار داد.

او روی تجربه بالای مانه حساب ویژه ای باز کرده بود و از آن نتیجه هم گرفت. در شبی که نتیجه بازی چندین بار تغییر یافت، سادیو مانه 2 گل آخر سنگال را زد تا یکی از شیرین ترین بردهای چند سال اخیر تیم ملی کشورش را تثبیت کند. او در دقیقه 55 با شوت کات داری زیبا و استثنایی از داخل محوطه جریمه دروازه برزیل را باز کرد و در وقت های تلف شده دومین گل خود و چهارمین گل سنگال را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه برزیل کرد تا نقش اول برد شیرین تیمش باشد و با روحیه ای بالا راهی تعطیلات آخر فصل شود.