مانچینی: بازیکنان ایتالیا استثنایی هستند
مانچینی: بازیکنان ایتالیا استثنایی هستند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از نمایش شاگردانش در دیدار برابر اتریش راضی است و آنها را شایسته پیروزی دانست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مدیاست، تیم ملی فوتبال ایتالیا با برتری ۲ بر یک در وقت‌های اضافه مقابل اتریش، به مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ راه یافت.

روبرتو مانچینی بعد از پیروزی در این بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

سرمربی ایتالیا در نشست خبری بعد از بازی گفت: به پیروزی دست پیدا کردیم چرا که شایسته آن بودیم.بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم هر چند که روی اشتباه دروازه ما باز شد. نباید اجازه می دادیم که کار به وقت های اضافی کشیده شود چرا که بازیکنان بسیار خسته شدند. ما خسته شدیم با این حال پیروز شدیم و این پیروزی با شایستگی به دست آمد.

او ادامه داد: بازیکنانی که نیمکت نشین هستند تفکری درست و حرفه ای دارند. آنها با انگیزه و تمرکز زیاد وارد زمین شدند و کمک زیادی به تیم کردند. من بازیکنان استثنایی در اختیار دارم و همه برای موفقیت تیم تلاش زیادی از خود نشان می دهند.

مانچینی درباره این سوال که دوست دارد تیمش در یک چهارم با چه تیمی بازی کند، گفت: بلژیک و پرتغال هر دو تیم های بسیار خوبی هستند. سخت است که بین آنها دست به انتخاب زد.

او در پایان گفت: می دانستیم که بازی سختی برابر اتریش داریم. چه بسا این بازی سخت از یک چهارم هم بود. بازهم می گویم که از عملکرد تیم راضی هستم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. این بازی در ادامه کمک زیادی به ما خواهد کرد.