مایکل آرتتا: باید این جایگاه را حفظ کنیم
مایکل آرتتا: باید این جایگاه را حفظ کنیم
مایکل آرتتا، بازیکنانش را بعد از کسب پیروزی ۳-۲ خارج از خانه در لیگ برتر برابر واتفورد تمجید کرد.

به گزارش حاشیه ورزش به نقل از ساکرنت، در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، دو تیم آرسنال و واتفورد به مصاف هم رفتند که توپچی‌های لندنی ۳ بر ۲ به برتری رسیدند.

آرتتا پس از این دیدار به بی بی سی اسپورت گفت: ما بهتر و بهتر می‌شویم، هماهنگی بین بازیکنان بهتر می‌شود و باید امروز گل‌های بیش‌تری به ثمر می‌رساندیم. من می‌بینم که بازیکنانم چقدر مایلند هر روز تمرین کنند و پیشرفت کنند. فکر می‌کنم آن‌ها از بازی با هم لذت می‌برند و اگر بعضی روزها بهترین روز شما نباشد، به نوعی موفق می‌شوید برنده شوید و این مهم است. ساختار دفاعی ما امروز به اندازه کافی خوب نبود. ما چند فرصت را از دست دادیم و روی آن کار خواهیم کرد. باید تلاش کنیم بتوانیم جایگاه فعلی خودمان را در لیگ برتر را حفظ کنیم. ما اکنون در رده چهارم هستیم و می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم. ما باید واقع بین باشیم. اگر مدام کاری را که امروز انجام دادیم در لحظات خاصی انجام دهیم، یعنی در محوطه جریمه خود دفاع کنیم، قطعا مجازات خواهیم شد.

پس از ضرر ۵۰ میلیون پوندی در سال گذشته، باشگاه لیگ برتری آرسنال اکنون بیش‌ترین ضرر مالی را در تاریخ خود تجربه کرد. آرسنال اعلام کرد به دلایل مختلف این باشگاه ۱۰۷ میلیون پوند ضرر مالی دیده است.

حدود ۸۵ میلیون پوند از این رکود ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بوده است.

به نظر می‌رسد با این شرایط آرسنال در تابستان جاری نتواند بازیکن مهمی را به ترکیب خود اضافه کند.