ما باید شاکی باشیم نه پرسپولیس
ما باید شاکی باشیم نه پرسپولیس
سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه این تیم تمام پروتکل‌های بهداشتی را برای بازی با پرسپولیس رعایت کرده بود، گفت: یک هفته می‌گفتیم این مسابقه برگزار نشود ولی گوش نکردند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه این تیم تمام پروتکل‌های بهداشتی را برای بازی با پرسپولیس رعایت کرده بود، گفت: یک هفته می‌گفتیم این مسابقه برگزار نشود ولی گوش نکردند.

به گزارش حاشیه ورزشی، رسول کربکندی در گفتگو با مهر، درباره لغو بازی تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته ششم لیگ برتر گفت: یک هفته در تمام مصاحبه‌هایمان می‌گفتیم برگزاری بازی با پرسپولیس به صلاح این تیم نیست چون ممکن است بازیکنان ما ناقل ویروس کرونا باشند و ممکن بود این مسئله برای پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با قوانین سخت کشور قطر خطرساز شود.

وی افزود: مسئولان سازمان لیگ اصرار به برگزاری بازی داشتند. تیم ما با پرواز چارتر به تهران آمد و هتل گرفت. کلی هزینه کردیم اما در نهایت ساعت ۱۰-۱۱ شب گذشته بازی را لغو کردند. این نشان می‌دهد هیچکس نمی‌دانست چه کار می‌کند و بی برنامگی برای هر دو تیم ایجاد کردند. حالا هم تیم ما در تهران مانده و یک جلسه تمرین انجام می‌دهد و امشب به اصفهان باز می‌گردد.

سخنگوی و عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن درباره اینکه دقیقاً چه دلیلی برای لغو بازی عنوان شده بود، تاکید کرد: دلیل همان چیزی بود که ما یک هفته می‌گفتیم. علیرغم اینکه بعضی از تست‌های کرونای تیم ما منفی شده بود اما ممکن بود نفرات دیگر ناقل باشند. نباید بازی با پرسپولیس برگزار می‌شد ولی وقتی تیم ذوب آهن به تهران آمد و کلی هزینه کرد، این مسابقه را لغو کردند.

کربکندی با اشاره به مطرح شدن بحث باخت ۳ بر صفر ذوب آهن در این مسابقه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، یادآور شد: اصلاً چنین بحثی نبوده و نیست. تمام اصول و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم. تعداد کرونایی های تیم ما بالا بود. روز سه شنبه از تهران برای انجام تست به اصفهان آمدند و گفتند پنج بازیکن مثبت هستند. قاسم حدادی فر و کسانی هم که تستشان منفی شده بود، جداگانه تمرین کردند.

وی ادامه داد: تمام چارچوب‌های بهداشتی را رعایت کردیم. خبر تست سه شنبه، ظهر چهارشنبه آمد. روز پنجشنبه هم تست گرفتند که جوابش عصر دیروز آمد. در تست پنجشنبه، قاسم حدادی فر مثبت شد و بلافاصله فرودگاه را ترک کرد و به قرنطینه رفت. حدادی فر و کسانی که تست اولشان منفی شده بود، با ما تمرین نکرده بودند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که این تیم در حال حاضر چند کرونایی دارد؟ گفت: پنج نفر از قبل به کرونا مبتلا بودند که یک بازیکن و بک عضو کادر فنی به این نفرات اضافه شدند و در مجموع هفت کرونایی داریم.

کربکندی تصریح کرد: به خاطر شرایط سنی و برای اینکه در این شرایط به کرونا مبتلا نشوم، در اصفهان ماندم و همراه تیم به تهران نیامدم.

وی در خصوص احتمال شکایت پرسپولیس از ذوب آهن تاکید کرد: ما باید شاکی باشیم نه پرسپولیس چون هزینه زیادی انجام دادیم و به تهران آمدیم. برای بازی به تهران آمدیم نه گردش. هواپیمای اختصاصی گرفتیم و برای اسکان و هتل هزینه شد. تمام کارها انجام شد در حالی که در طول هفته تاکید داشتیم بازی برگزار نشود. متاسفانه نمی‌دانیم چه خبر است!

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیش بینی اش از عملکرد پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: آرزوی همه ایرانی‌ها این است که نماینده کشورمان قهرمان آسیا شود اما تیم‌های شرق آسیا قدرتمند هستند. یکی از اتفاقاتی که ممکن است به ضرر پرسپولیس تمام شود این است که این تیم از شرایط مسابقه دور شد؛ در حالی که فینالیست شرق آسیا تا فردا بازی می‌کند و از نظر بدنی احتمالاً شرایط بهتری خواهد داشت. در نهایت برای تیم پرسپولیس در دیدار فینال آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

  • منبع خبر : مهر