مثلث پاریسی با پول‌های نفتی؛ «مسی» به پاری‌سن‌ژرمن پیوست
مثلث پاریسی با پول‌های نفتی؛ «مسی» به پاری‌سن‌ژرمن پیوست
«لیونل مسی» با امضای قراردادی دوساله به عنوان بازیکن آزاد به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد.

به گزارش حاشیه ورزش، باشگاه بارسلونا اواخر هفته گذشته از پایان همکاری ۲۰ ساله مسی با این تیم خبر داد و نشست خبری خداحافظی مرد آرژانتینی که یکشنبه هفته جاری برگزار شد، با اشک آغاز شد و با اشک پایان گرفت.

بدنبال جدایی مسی، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که مالکیت آن را در اختیار گروه سرمایه گذاری ورزشی قطر (QSi) است، به طور رسمی پیشنهاد خود را مطرح کرد و پس از چند روز گمانه‌زنی، امروز(سه شنبه) فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی از امضای قرارداد مسی با تیم پاریسی خبر داد؛ خبری که در حساب کاربری توییتر باشگاه پی‌اس‌جی با انتشار یک ویدئو تایید شد.

همچنین نیمار نیز با انتشار استوری در حساب کاربری اینستاگرام خود از اتحاد دوباره با مسی نوشت و پیوستن فوق ستاره آرژانتینی را به پی‌اس‌جی تایید کرد.

براساس گزارش‌ها، این قرارداد دو ساله بود و ۲۵ میلیون پوند (حدود ۳۵ میلیون دلار) به ازای هر فصل ارزش دارد؛ ضمن اینکه در آن بندی برای پرداخت ۲۵ میلیون پوند در زمان امضای قرارداد و همچنین ۲۵ میلیون پوند دیگر در صورت توافق سال سوم گنجانده شده که ارزش مجموع قرارداد را به حدود ۱۰۵ میلیون دلار می‌رساند.

مسی با توافق با پی‌اس‌جی، به نیمار ستاره برزیلی سابق بارسا و همچنین «کیلین امباپه» ستاره فرانسوی‌ این تیم ملحق شده و به همراه هم مثل وحشتناک خط حمله تیم پاریسی را تشکیل خواهند داد.

  • منبع خبر : ایرنا