مجیدی دنبال بهانه‌است، این هم نتیجه‌اش
مجیدی دنبال بهانه‌است، این هم نتیجه‌اش
سرمربی استقلال می‌گوید مس تیم بسیار خوب و جنگنده‌ای بود و از بازیکنانش بابت نمایش خوبی که مقابل این تیم داشتند، تشکر می‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش ،در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی برای ما بود. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم که یک اشتباه داشتیم و منجر به گل مس شد. در کل از بازیکنانم راضی هستم. ما با تدبیر بازی کردیم و توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

او افزود: به تیم مس تبریک می‌گویم. آن‌ها بسیار خوب و جنگنده بودند. در لیگ همه تیم‌ها این ویژگی را دارند. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی استقلال درباره پنالتی‌هایی که برای تیمش گرفته شد، گفت: به نظرم داور به درستی پنالتی‌ها را اعلام کرد.

مجیدی درباره عملکرد هافبک‌های تیمش بیان کرد: من در کل گفتم که از تمام بازیکنانم راضی هستم. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. آن‌ها ۱۴ هفته نباختند و امروز هم باانگیزه بودند و می‌خواهم که این روند را در ادامه فصل پیگیری کنند.

او در ادامه درباره اعتراض مجازی بازیکنانی مانند بابک مرادی به دلیل نبودن در ترکیب استقلال توضیح داد: من ندیدم. چه اعتراضی کردند؟ اتفاقا بابک بازیکن خوبی است ولی باتوجه به بازیکنانی که ما در آن پست داریم، ترجیح دادیم از او استفاده نکنیم. بالاخره بازیکن هستند و من به خود آن‌ها گفتم که بازیکنی که بازی نکند و ناراحت نشود، فوتبالیست نیست. در کل از نظر اخلاقی و فنی از بابک راضی هستم ولی در این بازی ترجیح دادم در لیستم نباشد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی نیم فصل برای او مهم است؟ اظهار کرد: من با بازیکنان چندین بار صحبت کردم. قهرمانی نیم فصل هیچ اهمیتی برای من ندارد. مهم این است که این نتایج تا پایان فصل تداوم داشته باشد.

مجیدی درباره گلزنی امین قاسمی‌نژاد بیان کرد: امین دو هفته بود که مسائلی با شهر خودرو یا پدیده، اسم این تیم را دقیق نمی‌دانم، داشت و نتوانست برای ما به میدان برود. او بعد از مدت‌ها برای ما به میدان رفت. هم‌چنین وریا غفوری و جلالی بعد از مدت‌ها توانستند برای ما به میدان بروند. از همه آن‌ها متشکرم.

او در ادامه صحبت‌هایش در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: من صحبت‌هایم را قبلا انجام داده‌ام. اگر آرشیو مصاحبه‌های من را ببینید متوجه می‌شوید. همان موقع که می‌گفتید فرهاد مجیدی دنبال بهانه است، این روزها را می‌دیدم. من گفتم که تیمم با چه وضعیتی به مصاف الهلال رفته است. آن زمان شاید مدیران وقت سه، چهار روز جواب من را نمی‌دادند و ما بدون بازیکن خارجی به مصاف الهلال رفتیم.

سرمربی استقلال گفت: ما با شیمبا صحبت کرده بودیم و او هم برای پیوستن به استقلال موافقت کرده بود اما مدیران وقت قرارداد را برای او نفرستادند. باید هم تیم‌هایی مثل الهلال قهرمان شوند. ما نه امکانات‌شان را داریم، نه حرفه‌ای هستیم و نه زورش را داریم. چرا باید تیم من به عنوان صدرنشین گروه در دوبی به مصاف الهلال برود؟ مگر سوریه به ایران نیامد تا با تیم‌ملی بازی کند؟ برای آن‌ها کرونا نیست ولی برای تیم‌های عربستانی کرونا است؟

مجیدی ادامه داد: وقتی زور نداریم، بهتر است که همان‌ها قهرمان شوند. من نمی‌خواهم خیلی مسائل را باز کنم ولی آن زمان مدیران وقت حتی جواب تلفن ما را نمی‌دادند. بعد انتظار دارید که استقلال و پرسپولیس قهرمان شوند؟ چرا باید پرسپولیس مقابل هواداران عربستانی به میدان برود و تیم من به عنوان سرگروه مقابل الهلال میزبان نباشد؟ الهلال باید در ورزشگاه آزادی مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر به میدان می‌رفت.

او افزود: تمام بازی‌های لیگ امارات با تماشاگر است اما آن‌قدر قدرت داشتند که بازی ما با الهلال در دوبی را بدون تماشاگر کردند. الهلال باید هم قهرمان شود. تا ما هم حرف می‌زنیم می‌گویند که مجیدی دنبال بهانه است. اگر ما حذف نمی‌شدیم، الان با بن‌یاس باید کجا بازی می‌کردیم؟ تازه سه کشور آن‌ها به ما معرفی کردند و ما حق انتخاب نداریم. وقتی این مسائل را می‌گویی، می‌گویند فرار رو به جلو می‌کنی. این هم نتیجه‌اش و آسیا که باید به استقلال و پرسپولیس افتخار کند، چقدر راحت ما را کنار گذاشتند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: من دو، سه روز است که نمی‌خواهم به این موضوع فکر کنم چون روی من تاثیری بدی می‌گذارد. این یک فاجعه است. کسانی هم که الان مسوولیتی گرفتند به ریش من و شما می‌خندند.