مجیدی: من هم مثل قلعه‌نویی نگران داوری هستم
مجیدی: من هم مثل قلعه‌نویی نگران داوری هستم
سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: من هم به شدت نگران داوری فردا(چهارشنبه) هستم؛ امیدوارم صحنه پنالتی بازی گل‌گهر با نساجی دیگر تکرار نشود و منظور آقای قلعه‌نویی هم حتما همین بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان در نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی فردا برای هر ۲ تیم بسیار حساس است. به هر جهت نیمه‌نهایی جام حذفی است و با ۲ پیروزی یک تیم به جام می رسد. در این چند  روز با بازیکنانم صحبت کردم و از لحاظ روحی و روانی آنها را آماده کرده‌ام. امیدوارم به برتری برسیم و راهی فینال شویم.

وی در ادامه راجع به سه پیروزی‌اش مقابل امیر قلعه‌نویی افزود: فکر می‌کنم ۲ بار برای فصل پیش بود و یک بار توانستیم گل‌گهر را در این فصل شکست دهیم. در هر سه بازی تیم برتر بودیم. فکر می‌کنم یک نوع عشق و صداقت مربیگری در این سه بازی بود تا توانستیم به برتری برسیم.

سرمربی استقلال همچنین درباره صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که نگران داوری بازی فردا بوده و خواسته همه چیز تاکتیکی مشخص شود خاطرنشان کرد: مطمئنید آقای قلعه‌نویی این حرف را زده‌اند؟ ما آنالیز کردیم. پنالتی بازی سایپا، الومینیوم و نساجی برای این تیم گرفته شده است. دقیقا دغدغه ما هم همین است. نمی خواستم صحبت کنم اما من هم به شدت نگران داوری فردا هستم. امیدوارم صحنه پنالتی بازی گل‌گهر با نساجی دیگر تکرار نشود و منظور قلعه‌نویی هم حتما همین بوده است.

مجیدی در پاسخ به این سوال که قولی بابت قهرمانی خواهد داد یا خیر گفت: قولی که می‌دهم این است که من و بازیکنانم همه تلاش خود را خواهیم کرد. فکر می‌کنم تیم ما شایسته بوده است. در این ۱۰ هفته خیلی فوق‌االعاده بودیم و شرایط تمرینی خوبی هم داشتیم. فکر می‌کنم مستحق رسیدن به قهرمانی هستیم.

وی درباره وضعیت شیخ دیاباته تصریح کرد: در مورد شیخ دیاباته هنوز تصمیمی نگرفتیم چون با ما قرارداد دارد. در مصاحبه قبلی هم گفتم تنها خواهشم این است که این تیم حفظ شود. مطمئنم اگر این تیم حفظ شود استقلال مدعی اصلی قهرمانی برای فصل بعد خواهد بود.

سرمربی استقلال درباره جدایی احتمالی مهدی قایدی بیان داشت: هنوز تصمیمی درباره قایدی نگرفتیم. به مدیریت گفتیم اگر بتوانیم جایگزینی خوب برای مهدی پیدا کنیم اجازه می‌دهیم که برود در این غیر این صورت اجازه نخواهیم داد.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود فراز کمالوند قرار است به او در حین بازی با گل‌گهر از طریق اپل‌واچ مشاوره دهد خاطرنشان کرد: وقتی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم با کمالوند خداحافظی کردیم و به جز بازی با سایپا ایشان را ندیدم. نمی‌دانم این صحبتها از کجا در می‌آید ولی هیچ صحبت و تماسی با او نداشتم.

مجیدی در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند بازی با گل‌گهر در ۹۰ دقیقه تمام شود یا به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود گفت: فکر می‌کنم بازی در ۹۰ دقیقه به اتمام برسد.

  • منبع خبر : ایرنا