محرم نویدکیا: بازی اول مهم‌ترین بازی است
محرم نویدکیا: بازی اول مهم‌ترین بازی است
سرمربی سپاهان می‌گوید تجربه چندین ساله‌اش در آسیا به او یادآوری می‌کند کار سختی در اولین دیدار خواهد داشت.

به گزارش حاشیه ورزش ، محرم نویدکیا  در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پاختاکور در آغاز لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما چند بازی پاختاکور را دیدیم و تجربه چندین ساله‌ام در آسیا به من یادآوری می‌کنم که بازی اول مهم‌ترین بازی است و به همین دلیل می‌دانیم بازی سختی داریم. پاختاکور در کشورش همیشه مدعی قهرمانی است و بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. بازی بسیار مهمی برای ما است و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بازی خوبی ارائه دهیم.

او ادامه داد: پاختاکور فوتبال نسبتا قدرتی را ارائه می‌دهد و از نظر تاکتیکی تیمی بسیار قوی است و این برای ما کار را سخت می‌کند اما خوشختانه تمرینات خوبی داشتیم و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و در نهایت نتیجه خوبی را هم به دست آوردیم. ما در سال‌های گذشته روند رو به جلوی خوبی داشتیم و سال‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم اما سه چهار سال شرایط خوبی نداشتیم و در بازی‌ها نبودیم اما دوباره روند خوبی را شروع کردیم و سازمان دهی باشگاه خوب بوده است.

سرمربی سپاهان اضافه کرد:‌ در ۱۲ سال گذشته ۹ سالش را با سپاهان بازی کردم و به عنوان بازیکن تجربه زیادی دارم اما به عنوان مربی دومین بار است که این‌جا هستم. بار اول تجربه خوبی برای من بود و مطمئنم با کمک همه شرایط‌مان نسبت به بار قبلی بهتر خواهد شد.

او درباره تقابل با پاختاکور گفت: در چند سال گذشته در ازبکستان سرمایه‌گذاری زیادی روی فوتبال شده است و پیشرفت خیلی خوبی داشتند. پاختاکور تیم بسیار خوبی است و نمایش درخشانی در آسیا داشته است. این نشان می‌دهد رو به جلو حرکت می‌کنند و همیشه بازی‌های سختی مقابل آن‌ها داریم. می‌دانیم آن‌ها در حال پیشرفت هستند اما ما هم داریم پیشرفت می‌کنیم. از فوتبال و تیم ملی‌مان مشخص است که فوتبال‌مان رو به جلو دارد حرکت می‌کند.

نویدکیا ادامه داد: شاید از نظر سخت افزاری نسبت به برخی کشورها عقب‌تر هستیم اما از نظر نوع فوتبال خوب داریم حرکت می‌کنیم. اگر بقیه مشکلات‌مان را هم حل کنیم تبدیل به باشگاهی خواهیم شد که ساختار قوی دارد و بازیکنان بزرگی به اروپا معرفی می‌کنیم.