محرومیت عابدزاده از بازی سرنوشت‌ساز
محرومیت عابدزاده از بازی سرنوشت‌ساز
پونفرادینا در صورت از دست دادن امتیاز مقابل اوئسکا به دسته پایین‌تر از لالیگا ۲ سقوط می‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش

امیر عابدزاده پس از دو مسابقه دوری از ترکیب پونفرادینا که تیمش یک شکست و یک پیروزی داشت، در دیدار اخیرشان مقابل مالاگا از روی نیمکت کارت زرد گرفت تا پنج اخطاره شود و به همین دلیل از دیدار امشب مقابل اوئسکا محروم شود.

تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده در آن عضویت دارد، در حالی از ساعت ۲۰ امشب در چارچوب دیدارهای هفته چهلم لالیگا ۲ اسپانیا مقابل تیم رده هفدهمی اوئسکا قرار می‌گیرد که از دست دادن امتیاز در ورزشگاه اِل آلکوراز منجر به تلخ‌ترین اتفاق برای آنها خواهد شد.

یاران عابدزاده که پس از ۶ هفته ناکامی و سه شکست و سه تساوی در دیدار اخیرشان مقابل مالاگا به برتری ارزشمندی دست پیدا کردند، در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در رتبه بیستم جدول لالیگا ۲ اسپانیا قرار گرفته‌اند که بخاطر باقی ماندن سه بازی از فصل ۲۳-۲۰۲۲ و شرایط امتیازی، حتی تساوی هم منجر به سقوط‌شان به دسته پایین‌تر خواهد شد.

پونفرادینا که فاصله ۹ امتیازی با اوئسکا داشته و فقط در صورت کسب سه پیروزی در سه دیدار باقی‌مانده‌اش، امیدهای اندکی برای بقا پیدا می‌کند، در دیدار امشب مقابل اوئسکا دروازه‌بان ایرانی خود را در اختیار ندارد و امیر عابدزاده نمی‌تواند برای سومین بازی پیاپی در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

امیر عابدزاده که در فصل جاری لالیگا ۲ اسپانیا ۳۱ بازی انجام داده و ۱۰ کلین‌شیت داشته، در پایان فصل جاری قراردادش با باشگاه پونفرادینا تمام می‌شود و با توجه به سقوط احتمالی این تیم بعید نیست تیم دیگری را انتخاب کند.