محمدی: تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشتیم
محمدی: تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشتیم
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: تمرینات سختی را در چند ماه گذشته پشت‌سر گذاشتیم؛ با این وجود همه چیز در روز مسابقه مشخص می‌شود.

به گزارش حاشیه ورزش، «غلامرضا محمدی» پس از رسیدن کاروان کشتی آزاد ایران به دهکده بازی‌های المپیک در توکیو اظهار داشت: بعد از پرواز طولانی به توکیو رسیدیم و امیدوارم بازیکنان استراحت کنند و از امروز تمریناتشان را  برای مسابقات آغاز خواهند کرد.

وی افزود: برای تمام ورزشکاران حاضر در این مسابقات از جمله تیم‌های ملی وزنه‌برداری و کاراته هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران اضافه کرد: کشتی‌گیران تیم ملی در ۸ الی ۹ ماه گذشته خیلی خوب تمرین کردند با این وجود نتیجه در روز مسابقه مشخص می‌شود. امیدوارم دعای خیر همه مردم ایران همراه ما باشد و کشتی‌گیران ما بتوانند در روز مسابقه عملکرد خوبی داشته باشند و دل مردم را شاد کنند.

مسابقات کشتی آزاد در بازی‌های المپیک روزهای ۱۳ تا ۱۶ مردادماه برگزار می‌شود. در روزهای ۱۳ و ۱۴ مرداد نمایندگان کشورمان در سه وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم یعنی «رضا اطری» و «حسن یزدانی» به مصاف حریفان خواهند رفت.

همچنین مبارزه‌های وزن ۷۴ کیلوگرم و ۱۲۵ کیلوگرم در روزهای ۱۴ و ۱۵ مرداد خواهد بود که «مصطفی حسین‌خانی» و «امیرحسین زارع» نمایندگان کشورمان خواهند بود. و مبارزه وزن‌های ۹۷ و ۶۵ کیلوگرم نیز روزهای ۱۵ و ۱۶ مردادماه برگزار می‌شود که «محمدحسین محمدیان» و «مرتضی قیاسی» ۲ نماینده دیگر کشورمان در المپیک هستند.

  • منبع خبر : ایرنا