محمد صلاح هنوز از شوک فینال بیرون نیامده است
محمد صلاح هنوز از شوک فینال بیرون نیامده است
یورگن کلوپ گفته است که محمد صلاح پس از بازگشت به لیورپول این هفته هم‌چنان در تلاش است تا شکست در فینال جام ملت‌های آفریقا را از یاد ببرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، لیورپول امشب در لیگ برتر انگلیس باید به دیدار لسترسیتی برود و انتظار می‌رود محمد صلاح برای اولین‌بار بعد از از دست دادن جام ملت‌های آفریقا به میدان برود.

کلوپ، سرمربی لیورپول گفت که صلاح هنوز نتوانسته است بر ناامیدی ناشی از از دست دادن افتخار قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا غلبه کند. کلوپ گفت: “مو” بسیار ناامید است. این یک اتفاق بزرگ است. شکست در فینال همیشه سخت است، به خصوص نحوه شکست خوردن مصر که آن را به ویژه سخت می‌کند. او از بازگشت به اینجا خوشحال است و دیروز و امروز تمرین کرد، اما ناراحت است. دیروز همه می‌دانستند که او هنوز فینال را در ذهن دارد. فکر نمی‌کنم فضای زیادی برای تصمیم‌گیری بیش‌تر در ذهن “مو” وجود داشته باشد. این برای همه ما وجود دارد، اما وقتی یک فینال بزرگ را از دست می‌دهید، واقعاً سخت است.

کلوپ در ادامه گفت: سادیو هنوز برنگشته است، اما این خیلی چیز بزرگی است که شما قهرمان قاره شدید و شما می‌توانید آن را در جشن ببینید. ما نمی‌خواستیم با درخواست از او برای بازگشت به کسی استرس وارد کنیم. فقط گفتم از آن لذت ببر و هر چه زودتر برگرد. فکر می‌کنم همین امشب برگردد.

لیورپول به عنوان نزدیک‌ترین رقیب منچسترسیتی در لیگ برتر به مصاف لستر می‌رود.

سرمربی لیورپول گفت: به نظر نمی‌رسد واقعاً برنده همه جام‌ها شویم اما ما امروز اینجا نیستیم تا بدانیم در ماه می چه اتفاقی می‌افتد. تمرکز روی بازی بعدی است. این تنها راهی است که برای بردن بازی‌ها می‌دانم. بازی بعدی چالش بعدی است. در این لحظه نمی‌توانم اهمیتی بدهم، اما می‌خواهیم همه چیز را فراموش کنیم هر چه که باشد. راه دیگری برای امتحان کردن نمی‌دانم. ما تا تعطیلات بین‌المللی بعدی ۱۲ بازی داریم، بنابراین اگر به عنوان یک باشگاه و هواداران می‌خواهیم به حداکثر چیزی که برای‌مان مهم است برسیم، بهتر است همه بازی‌ها را ببریم و پنج‌شنبه شب فرصت خوبی برای این کار است.