محمود فکری: بازیکنانم از اسم پرسپولیس ترسیدند
محمود فکری: بازیکنانم از اسم پرسپولیس ترسیدند
فکری: بازیکنانم از اسم پرسپولیس ترسیدند

به گزارش حاشیه ورزش ، محمود فکری در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: این برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم. بازیکنانم تلاش کردند و بازی بسیار خوبی ارائه دادند. تمام تلاش ما این است که شخصیت له شده بازیکنان را به آن ها برگردانیم.

وی بیان کرد: دو گلی که امروز مقابل پرسپولیس دریافت کردیم، به نداشتن اعتماد به نفس و خودباوری بازیکنان‌مان بر می‌گردد. شاید از اسم پرسپولیس ترسیدند و دو گل خوردیم. در حالی که به بازیکنان‌مان گفته بودیم که در ضربات ایستگاهی به چه صورتی کار کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه اول می‌توانستیم گل بزنیم و شاید جوانی بازیکن مان و کم تجربه بودن او مانع از به ثمر رسیدن گل شد. در نیمه دوم بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و بازی پایاپای بود و حتی شاید ما بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری به دست آوردیم. می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما متاسفانه شاید توان فنی‌مان هم آن قدر نبود که مقابل پرسپولیس بیشتر از این تلاش کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم بازی غیرتمندانه ای انجام دادند و به ویژه در نیمه دوم با وجود بازی کردند. بابت همین بازی که ارائه دادند خدا را شکر می کنم و امیدوارم در بازی های آینده امتیازات کامل را بگیریم و خودمان را بالاتر بکشانیم.

فکری درباره داوری نیز گفت: وقتی تیم مقابل پرسپولیس و تیم های بزرگ باشند مطمئنا نگاه داوران به سمت تیم های بزرگ تر است. قبلا هم گفتم که نگاهی که به تیم نفت می‌شود، نگاه حقیرانه تری است و قضاوت آن‌ها نیز این شکلی است. در نیمه اول ما اوت دستی گرفتیم ولی داور سوت زد اما داوران وقتی به ما می‌رسند قوانین فوتبال نقش دارند اما اگر همین شرایط برای تیم‌های بزرک باشد مطمئنا به صورت دیگری است. این‌ها مسئله است که در فوتبال ما وجود دارد. اما در مجموع داوری مورد خاص آن چنانی وجود نداشت و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.‌