مدافع تراکتور: داور سوت نمی‌زد برنده می‌شدیم
مدافع تراکتور: داور سوت نمی‌زد برنده می‌شدیم
ما باید حواس جمع تر باشیم و موقعیتی به حریف ندهیم ولی این سبک بازی کردن از دفاعی بازی کردن خیلی بهتر است

به گزارش حاشیه ورزش

ملوان میزبان تراکتور بود و این بازی در نهایت با نتیجه تساوی تمام شد و‌ شاگردان خمس به روند نباختن های خود ادامه دادند.
آرش قادری در مورد بازی به خبرنگار ما گفت: ما مالک‌ بازی بودیم ‌و ملوان موقعیت خاصی نداشت. بچه ها تلاش کردند ولی حیف شد که ما سه امتیاز را نگرفتیم و داور ۴۰ ثانیه زودتر سوت را زد وگرنه شاید نتیجه جور دیگری رقم می خورد.
او در مورد اینکه در چند هفته اخیر در دو پست متفاوت بازی کرد ادامه داد: من قبلا هافبک دفاعی بازی کردم و در بازی با نفت مسجد هم هافبک ‌دفاعی بودم و آقای خمس هم در کنفرانسش از من تعریف کرد که می خواهم از او تشکر کنم. در دو پست دفاع وسط و هافبک دفاعی راحت بودم و خدا را شکر می کنم.
دفاع تراکتور در خصوص قضاوت داور عنوان کرد: داور تحت تاثیر جو بود و آخر سر هم زود سوت زد درحالی که ما در موقعیت گل بودیم و شاید پیش خودش فکر کرد چون پنالتی گرفته باید سوت بزند و درباره پنالتی هم کارشناسان نظر داده اند.
وی در مورد اینکه هجومی کار کردن تراکتور به خط دفاع این تیم فشار می آورد یا خیر گفت: صد در صد تیمی که هجومی بازی می کند دفاع باید بالا بازی کند . اما ما باید حواس جمع تر باشیم و موقعیتی به حریف ندهیم ولی این سبک بازی کردن از دفاعی بازی کردن بهتر است.
قادری در مورد دیدار با پیکان افزود: تیم های مجتبی حسینی همیشه تیم های خوبی هستند ولی ما در تبریز بازی می کنیم و هوادرانمان را داریم. امیدوارم سه امتیاز را بگیریم و در کورس سهمیه باقی بمانیم.