مدافع ذوب: این سه هفته به همه سخت می‌گیریم
مدافع ذوب: این سه هفته به همه سخت می‌گیریم
آرمان اکوان همدلی را علت نتایج خوب ذوب‌آهن در این فصل می‌داند.

ذوب آهن یک امتیاز از آلومینیوم در اراک گرفت. آرمان اکوان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: به نظرم هر دو تیم چون به یک ثباتی در جدول رده‌بندی لیگ رسیدند از انگیزه زیادی برخوردار نبودند ولی در از نظر فنی ما نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و از حریف کمی سرتر بودیم و توپ و میدان در اختیار ما بود اما در نیمه دوم بازی کمی پایاپای شد و آلومینیوم یکی دو موقعیت داشت و بازی در نهایت مساوی شد.

او در مورد عملکرد ذوب در نیم فصل دوم ادامه داد: با توجه به چشم‌انداز و هدفی که مدیریت و مجموعه باشگاه داشتند به نظر من عملکرد قابل قبولی داشتیم و اطلاع دارید که از نظر بودجه و هزینه یک تیم معمولی هستیم ولی نتایج خوبی گرفتیم هر چند که در برهه‌ای از فصل کمی در بحران قرار گرفتیم اما همدلی باعث شد که شرایط جبران شود.
طبیعی است که ثباتی که در جدول پیدا کردیم کمی انگیزه بازیکنان را کاهش داده اما با صحبت‌هایی که آقای تارتار با تیم داشته، تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که رتبه بهتری را در جدول کسب کنیم.

این بازیکن در مورد پیشنهاد تارتار از تیم امید گفت: من بارها گفته‌ام که لیگ برتری شدن خودم را مدیون آقای تارتار هستم و ایشان شهامت ان را داشتند من را به لیگ برتر بیاورند و میدان بدهند و به شخصه دوست دارم در تیم باقی بمانند و بودجه باشگاه هم بیشتر شود و حمایت شویم تا انشالله بتوانیم یک تیم خوب حتی در حد سهمیه آسیا ببندیم چرا که ذوب‌آهن شایستگی آن را دارد.

وی اضافه کرد: امیدوار به کسب رتبه تک رقمی هستیم و الان هم در رده نهم هستیم و برابر فولاد و هوادار میزبان هستیم و اگر ببریم می‌توانیم فصل را با رتبه تک رقمی تمام کنیم.

اکوان یادآور شد: لازم است که از مجموعه باشگاه، مدیریت و عوامل ذوب‌آهن تشکر کنم و به هر حال خوشحالم که اولین فصل حضورم در لیگ برتر به همراه باشگاه بزرگ ذوب‌آهن رقم خورد و از کادرفنی، سرمربی و همه هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم و باوجود برخی مصدومیت‌ها فصل بسیار خوبی را سپری کردم.