مدافع سابق سیتی به دنبال تشدید بحران یونایتد
مدافع سابق سیتی به دنبال تشدید بحران یونایتد
سرمربی بلژیکی برنلی تیمش را برای متوقف‌کردن منچستریونایتد در لیگ برتر آماده می‌کند.

سرمربی بلژیکی برنلی تیمش را برای متوقف‌کردن منچستریونایتد در لیگ برتر آماده می‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد چهارشنبه‌شب در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۴-۳ مغلوب بایرن‌مونیخ شد تا نتایج ضعیف هفته‌های اخیرش تداوم داشته باشد. برای بایرن در این بازی لروآ سانه، سرژ گنبری، هری کین و ماتیس تل گلزنی کردند. این در حالی بود که هویلوند و کاسیمیرو (دو گل) برای شیاطین سرخ موفق به گلزنی شدند.

با توجه به افزایش مشکلات خارج از زمین برای تن‌هاخ، فشار روی بازیکنان یونایتد زیاد خواهد بود.

ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، عنوان کرد اعتنایی به مشکلات یونایتد ندارد و تنها به فکر کسب نتیجه خوب برابر این تیم است. کاپیتان سابق منچسترسیتی گفت: تنها سعی می‌کنم یونایتد را به گونه‌ای ارزیابی کنم تا نقاط قوت و ضعفشان را بدون توجه به نتایج اخیرشان شناسایی کنم. قبلا در یک باشگاه بزرگ بوده و می‌دانم وقتی در چند بازی شکست می‌خورید چه اتفاقی می‌افتد. فشار ممکن است افزایش یابد اما این وظیفه من نیست که در مورد آنها صحبت کنم. من به زمین بازی تمرکز می‌کنم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: واقعا مشتاقانه منتظر این بازی‌ام تا ببینم شرایط تیمم چگونه خواهد بود. واقعا به قدرت هجومی تیمم اعتقاد دارم و امیدوارم این موضوع را روز شنبه نشان دهیم.

برنلی پس از سه شکست متوالی خانگی در دیدار برابر ناتینگهام‌فارست به تساوی رسید تا اولین امتیاز فصلش به دست آید.

یونایتد  با سه شکست در پنج بازی اخیر لیگ در این فصل، در رده سیزدهم قرار دارد و وضعیت آشفته‌ای در داخل و خارج از زمین دارد. به نظر می‌رسید که تن‌هاخ فصل گذشته یونایتد را تثبیت کرده و این فصل قرار است یونایتد برای قهرمانی در لیگ تلاش کند ولی فصل برای این تیم خوب شروع نشده است. پس از شروع ناامیدکننده شیاطین سرخ اکنون امیدها برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل در حال محوشدن است. یونایتد در اولین دیدارش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز برابر بایرن‌مونیخ  باخت و باید دید برابر برنلی رده نوزدهمی چه خواهد کرد.

منبع ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا