مدالم را به رهبرم، مردم ایران و خانواده ام تقدیم میکنم
مدالم را به رهبرم، مردم ایران و خانواده ام تقدیم میکنم
دوومیدانی کار ایران در پرتاب نیزه پس از کسب مدال طلا بازی های پارالمپیک توکیو گفت: تلاشم بر این است که در بازی های پاراآسیایی، جهانی و همچنین پارالمپیک پاریس حضور قدرتمندی داشته باشم.

به گزارش حاشیه ورزش، سعید افروز پس از کسب مدال طلا بازی های پارالمپیک توکیو گفت: پس از بازگشت از توکیو سعی دارم بعد از یک یا دو ماه استراحت دوباره تمرینات خود را در پرتاب نیزه شروع کنم.تلاشم بر این است که این موفقیت را در مسابقات جهانی و پارالمپیک بعدی نیز تکرار کنم.

 سعید افروز بعد از دستیابی به مدال طلای مسابقات پرتاب نیزه کلاس F34 بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: این مدال برای من خیلی مهم است، چون برای رسیدن به آن خیلی تلاش کردم. اعضای خانواده‌ام و مردم در این مدت خیلی برای من انرژی مثبت فرستادند و خیلی خوشحالم با شکستن رکورد جهان و پارالمپیک به مدال طلا رسیدم.

افروز ادامه داد: پارالمپیک بالاترین رویداد ورزشی معلولان است و بهترین‌های دنیا در آن شرکت می‌کنند. در گروه و کلاس ما هم امروز رکوردار جهان و رکوردار پارالمپیک حضور داشتند و کارم خیلی سخت بود. من برای رسیدن به این آمادگی و رکورد خیلی سخت کار و تلاش کردم و خوشبختانه به هدفم رسیدم.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید واکنش مردم به این مدال شما چیست؟ تصریح کرد: قبل از اینکه به اینجا بیایم و مدال بگیرم، مردم برای من خیلی انرژی مثبت می‌فرستادند و می‌گفتند حتی اگر مدال نگیری هم با حضور در پارالمپیک کار بزرگی کرده‌ای. با این اوصاف اطمینان دارم امروز با موفقیت من مردم خیلی خوشحال بوده و از عملکردم راضی هستند.

این پرتابگر نیزه ایران همچنین خاطر نشان کرد: بعد از موفقیت در توکیو خودم را آماده می‌کنم برای درخشش در مسابقات جهانی، بازی‌های پاراآسیایی و بعد از همه اینها پارالمپیک پاریس. حتماً در پاریس بهتر از امروز ظاهر خواهم شد و رکورد پارالمپیک را دوباره می‌شکنم. من از توکیو که برگردم دوباره سخت تمرین می‌کنم، چون برای نتیجه بهتر باید بیشتر تمرین کنم.
وی در ادامه یادآور شد: از روزی که تمریناتم را شروع کردم، نگاهی مثبت داشتم و سخت تمرین می‌کردم. اطمینان داشتم اگر سخت تلاش کنم، خدا هم نظر مثبتی به من خواهد داشت و بهترین نتیجه را خواهم گرفت. من برای رسیدن به مدال تمام تلاشم را گذاشتم و در اینجا باید از مسئولان تشکر کنم که مرا حمایت کردند. این مدال حاصل کار جمعی است.

افروز درباره توسلش در جریان پرتاب‌ها هم گفت: وظیفه من فقط تمرین است و نتیجه با خداست. می دانستم خدا بخواهد نتیجه خواهم گرفت و کسی نمی‌تواند دخالت کند. من فقط از خدا کمک می‌خواستم و از او مدد می‌گرفتم و اطمینان داشتم او برایم بهترین‌ها را برایم می‌خواهد.

وی در خاتمه اظهار داشت: مدالم را با تمام وجود تقدیم می‌کنم به رهبر عزیزم، مردم کشورم که امیدوارم خوشحال شده باشند و البته خانواده‌ام و مربی‌ام.